L’escola l’Estelada semifinalista del Certamen de Lectura en Veu Alta

Dijous 8 de març del 2017 se celebra el  Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat per l’Enciclopèdia Catalana al CECUCA de Cardedeu. Després de molts dies de preparació és  l’Andreu Silvestre , en representació del centre,  qui participa en aquest certamen en la Categoria de Grumet Verd juntament amb altres nens i nenes de Cicle Superior de les escoles de la zona.

Tots els alumnes de 5è de Primària s’han desplaçat a Cardedeu per donar suport moral al seu company de classe. L’alegria ha estat màxima quan han presenciat que era el mateix Andreu l’escollit d’aquesta categoria per anar a les semifinals de Barcelona.

Ens n’alegrem molt que hi hagi iniciatives com aquesta que potencien l’hàbit lector i el gust per la lectura. Felicitem a tots els nens i nenes que han participat al Certamen perquè han llegit molt bé. Volem donar una especial enhorabona a l’Andreu, a l’alumnat de 5è i al professorat de l’Escola l’Estelada per la feina ben feta.