L’alumnat de 2n entra en el món del doblatge!

Com ja sabeu aquest any tenim com a Projecte Interdisciplinar els “Colors” i l’alumnat de segon B de Primària es va inspirar en les pel·lícules, considerant que les seves imatges tenien una càrrega important de colors.

Entre altres coses, dins el seu Projecte d’aula han après a fer de dobladors. Una tasca molt difícil que requereix concentració, precisió i bona vocalització. Després de molt d’esforç han aconseguit doblar un fragment de pel·lícules que us presentem a continuació.

3, 2, 1… ACCIÓ !!

los-increibles-2-brad-bird-habla-del-estado-del-guion-y-la-fecha-de-estreno_landscape la-bruja-novata-6