Dia Mundial de la Pau

Dilluns  va ser el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Es practica a escoles de tot el món, els dies 30 de gener i propers (aniversari de la mort de Mahatma Gandhi). El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

Des dels més petits fins als més grans de l’escola es va treballar aquest tema al llarg de les setmanes i el dilluns en vam fer un acte conjunt per posar en comú tot el que han après i enviar-nos bons desitjos. Aquí en teniu un tastet.

Decoracions d’aula i passadissos:

L’alumnat d’Educació Infantil ens van cantar “Som amics”, l’alumnat de Cicle Inicial “Un món més feliç” i l’alumnat de Cicle Superior ens va fer una representació teatral de “L’Ametller que no va poder fugir” i “El viatge”.