Carnaval 2017: Vídeo i fotos

Hola a tothom,

Tot i que aquest any la pluja ens va visitar el dia de Carnaval, i no vam poder fer totes les activitats que teníem previstes, i sobretot la nostra rua, finalment vam aconseguir celebrar la nostra festa dins l’Escola.
A continuació podreu veure un petit vídeo que resumeix el nostre dia de Carnaval:

Fes clic a l’enllaç següent i podràs veure l’àlbum de fotos del nostre Carnaval 2017:

CARNAVAL 2017 ESCOLA LES ROQUETES

Moltes gràcies a tots i totes els/les que ho han fet possible, i menció especial a l’avió que ens van fer les mares de l’Ampa i que ens va ajudar a viatjar encara més en aquest dia de Carnaval!

Molt aviat penjarem moltes més fotos d’aquest dia.