TORNADA A L’ESCOLA! (Calendari Escolar)

Hola a tothom,

Encara queden uns dies per començar les classes, però us volem facilitar el calendari del proper curs escolar.

El podreu trobar a l’apartat calendari, del qual també us facilitem aquí l’enllaç:

CALENDARI ESCOLAR 2018-2019

Aprofitem també per informar a les noves famílies de P3, que les classes començaran el dia 12 de setembre en dos torns que es publicaran al tauler d’anuncis de l’escola i seran enviats per correu electrònic, el dimarts 4 de setembre.

L’horari d’adaptació dels dies 12, 13 i 14 de setembre:  1r Torn: de 9:00 h a 10:30 h i 2n Torn: d’11:00 h a 12:30 h.

A partir del 17 de setembre: Tots i totes junts/es de 9:00h a 12:30h i de 15:00h a 16:30h

A gaudir dels dies que queden de vacances!