VIATGE FI DE CURS!

La setmana passada els alumnes de Cicle Superior vàrem anar de colònies al Càmping Ressort Tamarit. Ja sortíem de l’escola amb moltes ganes d’anar-hi i predisposats a passar-nos-ho d’allò més be. I així va ser…

Els bungalows genials, les activitats fantàstiques i els monitors una passada. Hem fet Kayak, activitats de cooperació, coasting, padelsurf… ens hem banyat a la piscina i a la platja, tot i que l’aigua estava freda!, hem passat macarrons i ballat el Just Dance!!!

Els dies importants, com aquests tres, són els que perduren en la memòria! Aquestes, les últimes colònies de la primària han estat inoblidables.

FOTOS PRIMER DIA

FOTOS SEGON DIA

FOTOS TERCER DIA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *