AMIC INVISIBLE

Com cada any, ahir vam fer l’amic invisible a l’escola. Cada classe és “l’amic invisible” d’una altra i li preparen un regal. És un dia que agrada molt!!

Us enllacem un àlbum amb totes les fotos!!

FOTOS AMIC INVISIBLE

SANTA CECÍLIA

Hola famílies!

A l’escola hem celebrat la diada de Santa Cecília, patrona de la música i els músics.

Amb la col·laboració de l’escola de música hem fet un tastet i hem provat instruments de vent, piano, guitarra, violí i bateria. A la tarda els alumnes del centre que toquen algun instrument han fet un concert al gimnàs del centre pels alumnes més petits!

Totes i tots hem gaudit i après molt!!

Us enllacem una galeria amb tot de fotografies i vídeos d’aquest dia tan musical!

GALERIA DE FOTOGRAFIES DE SANTA CECILIA

LA VUELTA AL COLE

El passat divendres a la tarda tota l’escola es va moure a favor de la lluita contra la leucèmia infantil participant a la cursa benèfica “La vuelta al cole”. Nenes, nens, pares, mares, àvies, avis, mestres, cangurs, etc… tots s’ho van passar d’allò més bé fent la volta a l’escola.

En total s’han recaptat 530€ que es donaran íntegrament a la fundació “Uno entre cien mil”.

Aquí us deixem tres galeries de fotografies per veure l’alegria i ganes amb que tothom va córrer. Esperem repetir aquesta iniciativa que creiem que ha agradat a tothom!!

Agrair també la col·laboració del menjador de l’escola que ens va oferir un avituallament, a les famílies col·laboradores que van controlar els punts crítics i a l’Isra (pare de l’Ot) que ens va fer de speaker i ens va proporcionar l’arc de sortida i el cronometratge.

SORTIDA I ARRIBADA PATI DE L’ESCOLA

CARRER EXTERIOR

ZONA DE LA CUINETA

PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS

????????
Benvolgudes famílies,
com ja us hem anat explicant a les diferents reunions d’inici de curs, l’escola ha presentat un projecte als Pressupostos Participatius anomenat “adeqüació de les zones d’esbarjo”. És un projecte que inclou millores a tots els espais del pati de l’escola (zones enjardinades, tarimes de fusta, bibliopati…), ja que després de 9 anys de funcionament estan deteriorats.
A partir d’avui i fins el 28 d’octubre totes les persones majors de 16 anys i empadronades a Sant Pere de Ribes o a Les Roquetes podeu votar el projecte número 14 al següent enllaç:
Moltes gràcies!
Entre totes i tots podem millorar la nostra escola!
Les Parellades

CURSA SOLIDÀRIA

Bon dia famílies,
Tots aquells que pugueu, reserveu el divendres 26 d’octubre a les 15h, per venir a l’escola!
Estem organitzant una cursa solidària, conjuntament amb la ONG “Uno entre cienmil” per tal de recaptar diners en favor de la investigació de la leucèmia infantil.
Us animem a que participeu, corrent amb els vostres fills i filles al voltant de l’escola, o com a voluntaris.
Cal aportar 1€ per participant, nen o adult, que serà destinat íntegrament a la lluita contra la leucèmia. Amb aquest euro, ens enviaran un dorsal i un diploma per participant.
Cal apuntar-se a les llistes enganxades davant de les classes i pagar a secretaria (al Jordi), abans del 18 d’octubre.
Serà un gran gest i passarem una bona estona. Així que animeu-vos i moltes gràcies per endavant.

SI CLIQUEU LA IMATGE PODREU SABER MÉS SOBRE EL PROJECTE!

PROVA DE HANDBOL

Aquest divendres es farà una prova de handbol pels alumnes del centre de 1r a 4t.

Us animem a provar-ho!!!