“Fins on puc arribar?”

Amb el títol d’aquest article tractem d’explicar en què han estat treballant els alumnes de 6è durant les últimes setmanes a la classe d’educació física. El seu objectiu era córrer durant un període llarg de temps, ens vam proposar 15 minuts seguits, sense parar a caminar ni descansar. Per aconseguir-ho hem anat practicant amb l’objectiu de que cada alumne trobés el seu propi ritme, o velocitat, de cursa que li permetés aguantar aquest temps. Amb això ens apropem al concepte d’esforç, o exercici, aeròbic. Al mateix temps també volíem recórrer la major distància que cadascú pogués en aquest temps. Han estat un total de 5 sessions on, a més a més de córrer, han fet feines de registre i anàlisi dels seus resultats (metres correguts, pulsacions després de l’esforç, previsions de marca en un determinat temps, percepció subjectiva de cansament, etc) que han ajudat a que una tasca que es presentava dura no ho hagi estat tant.

Enhorabona a tots aquells que han acabat corrent aquets 15 minuts.

Cliqueu a sobre de la imatge per accedir a un àlbum amb moltes més fotos.