Oficis (5ª part) Periodista i treballadors Gomà-Camps i Mahle

Avui dimecres dia 21 de febrer ens han visitat la Núria Sabaté,mare de dos alumnes de la nostra escola i periodista de professió. La Núria treballa a TV3 i cobreix les notícies del camp de Tarragona. Ens ha explicat que de vegades porta la càmara i d’altres redacta la notícia o bé fa directes. Ho hem trobat molt interessant.

Després ens han visitat els pares del Biel i ens han explicat en què consisteix la seva feina.El pare del Biel treballa a l’empresa Gomà Camps i ens ha explicat tot el procés de producció de paper i tots els controls de qualitat que han de passar. Finalment, la mare del Biel ens ha explicat quina és la seva feina a l’empresa Mahle de Montblanc, on hi fabriquen algunes peces per a vehicles.

Agraïm moltíssim la col.laboració de tots tres. Gràcies!!!