Festa Fi de curs Escola Les Muralles

El divendres 2 de juny vam fer la festa conjunta de final de curs ESCOLA/AMPA.

Tota una tarda plena d’activitats. Lectura de dites pels de 1r, poemes pels alumnes de 4t, escrits i regals de comiat per les mestres que aquest any es jubilen i pels alumnes que acaben la primària. Ballada del seguici escolar amb acompanyament dels grallers: Pere, Albert, Pol, Oleguer, Sergi Masalias i Sandra tocant la gralla; i Guillem, Sergi, Àlex i Xavier tocant la caixa. Els nens i nenes que tenen algun nano, gegant, mulassa, drac…els van portar i van ballar per tot el pati ple de famílies i dels 500 alumnes de l’escola. I després cantada conjunta de tota l’escola de la cançó Comença l’estiu del Disc Do, re, mi, fa bo d’edicions La Musca.

IMG-20170602-WA0007IMG_6915IMG_6914IMG_6913IMG_6912IMG_6911IMG_6907IMG_6903IMG_6899IMG_6904

La festa va continuar a partir de les 16:30 h amb tot un seguit d’activitats organitzades per l’AMPA de l’escola.

En primer lloc i, per agafar forces, un berenar amb coca i xocolata gràcies a l’aportació de Cuina i Gestió. Tot seguit, de les 17:00 h fins les 20:00 h, van començar les activitats en els diferents espais senyalitzats a l’escola. Al pati del davant, les famílies van poder provar tot un seguit de jocs gegants de cucanya i la festa de l’escuma. Al hall de l’escola, es va fer una fira de mostra de les diferents activitats extraescolars del proper curs perquè les famílies poguessin informar-se directament amb els responsables de les mateixes. Finalment, a la pista del darrera, els alumnes de l’extraescolar de Racons de jocs van representar una obra de teatre amb escenes de la vida quotidiana. En aquest mateix espai, els nens i nenes van poder pujar a dos inflables per cortesia de Juga i Aprèn (Maite Gallardo).

A les 20:00 h va continuar la festa amb el sopar de germanor que va acollir a 263 persones i una “disco mòbil” amb la que vam poder ballar durant una bona estona.

En definitiva, una gran festa de final de curs amb un alt nivell de participació per part de les famílies i mestres de l’escola que esperem que tingui continuïtat durant els propers anys.

festa1festa2festa3festa4festa5festa6