Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

5 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Informacions: Aclariment Jornada Intensiva

Enviada per admin el 22/Mai/2015 - 14:25

Benvolguts pares,

Ens posem en contacte per fer un aclariment en relació a la jornada intensiva.

Ens consta que hi ha certa intranquil·litat pel què fa a l’horari del curs vinent, degut a alguna informació errònia que circula pels canals no oficials del centre “whatsapp”.

És per aquest motiu que us comuniquem que en primer lloc el claustre, i posteriorment el consell escolar seran els llocs on es valorarà la possibilitat de fer intensiva només les dues darreres setmanes de juny, per tant, en qualsevol cas no afectarà l’horari marc del centre.

De totes maneres, la posició del claustre aquest curs, encara no s’ha comunicat a cap membre del consell escolar.

Atentament,

L’equip directiu

Gurb, 22 de maig de 2015

AMPA: INFORMACIONS AMPA

Enviada per admin el 21/Mai/2015 - 10:29

AMPA: TALLERS DE PRIMAVERA

Enviada per admin el 20/Mai/2015 - 05:28

AMPA: INFORMACIONS AMPA 3

Enviada per admin el 14/Mai/2015 - 05:25

AMPA: PROGRAMA FESTA FINAL DECURS

Enviada per admin el 14/Mai/2015 - 05:23

Comunitat: Educació en valors socials i cívics o Religió

Enviada per admin el 12/Mai/2015 - 14:03

Benvolgudes famílies,

Quan es comença l’etapa de Primària cal optar entre dues àrees optatives: l’Educació en valors socials i cívics o Religió.

L’opció es fa a P5 i és vàlida per a tota l’etapa de primària.

Tots els alumnes de P5 han de complimentar la butlleta, que us podeu descarregar a Documents per a les famílies, E. Infantil, i presentar-la a la tutora abans del 12 de juny.

L’opció feta és vàlida per a tota l’etapa de primària. Des de l’escola es dóna l’opció de canviar d’àrea un cop, notificant-ho a l’escola per escrit omplint la butlleta que us podeu descarregar a Documents per a les famílies, E. Infantil, abans del 12 de juny.

AMPA: JORNADA INTENSIVA JUNY 2015

Enviada per admin el 11/Mai/2015 - 14:08

Benvolguts pares:

Us recordem que del 8 al 19 de juny l’horari lectiu serà intensiu: de 9 a 13 hores, tant per Educació Infantil com per Primària.

L’AMPA us ofereix un servei d’atenció als alumnes des de les 15 hores fins a les 16 hores de la tarda. Si opteu per aquest servei, heu d’omplir la sol.licitud que podeu descarregar a Documents per a les famílies, AMPA i entregar-la a les mestres abans del 3 de juny.

Els horaris de recollida dels vostres fills seran:
13 hores: Els que no es queden a dinar.
15 hores: Els que es queden a dinar.
16 hores: Els que es queden a dinar i que opten pel servei de vigilància d’aquesta franja.
17 hores: Els que fan extraescolars o vigilància.
(Com sempre, a partir de les 17 hores seguirà funcionant el servei de vigilància fins a les 18:15 h).

Pel bon funcionament de totes les activitats, us preguem que respecteu aquest horari i no vingueu a recollir els vostres fills ni abans ni després de l’hora de finalització del servei.

Per tal de respectar el son dels alumnes de P-3 i P-4, els alumnes que es quedin fins les 3 no es posaran a dormir.

Preu únic orientatiu pel servei de 3 a 4: 10€ tots els dies (independentment del nombre de dies que es quedi).

AMPA: INFORMACIONS AMPA 2

Enviada per admin el 06/Mai/2015 - 09:57

AMPA: INFORMACIONS AMPA

Enviada per admin el 29/Abr/2015 - 09:17