Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

6 usuaris registrats i 12 convidats anònims estan en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Comunitat: CONSIGNA DIVENDRES

Enviada per admin el 04/Feb/2016 - 16:45

Comunitat: CONSIGNA DIJOUS

Enviada per admin el 03/Feb/2016 - 11:02

Comunitat: CONSIGNA DIMECRES

Enviada per admin el 02/Feb/2016 - 14:43

AMPA: REVISTA BAMBOLINA I DESCOMPTES ENTRADES ESPECTACLES ATLÀNTIDA

Enviada per admin el 02/Feb/2016 - 14:39

Benvolguts/des,
Des de L’Atlàntida, Centre d’Arts Escèniques d’Osona, us recordem que com cada any, durant la darrera setmana de gener rebreu la nova edició de la revista Bambolina (juntament amb els tiquets de l’AMPA) una publicació educativa relacionada amb la programació de música i arts escèniques de L’Atlàntida que conté activitats i informació cultural per als més petits.
Us recordem que les activitats educatives de la Bambolina han estat pensades i dissenyades perquè petits i grans en puguin gaudir. Per això, des de L’Atlàntida recomanem que els alumnes d’educació infantil les treballin amb els mestres o pares, mentre que els alumnes d’educació primària ja podrien realitzar-les pel seu compte.
Aprofitem, també, per recordar-vos que en cas que l’AMPA esgoti els talonaris de tiquets que us lliurarem, podeu sol·licitar-ne més posant-vos en contacte amb L’Atlàntida.
A continuació us indiquem de forma esquemàtica quin és el funcionament dels tiquets de l’AMPA.
- Cada tiquet és vàlid per un espectacle i per a un màxim de quatre persones. En el cas de les famílies nombroses, l’AMPA entregarà els tiquets addicionals que corresponguin.
- El descompte del 50% només es aplicable en les compres que es facin a través d’Internet. Durant el procés de compra caldrà introduir el codi del tiquet.
- Si es vol fer la compra directament a les taquilles, serà imprescindible presentar el tiquet de l’AMPA i el descompte serà d’un 25%
- Els tiquets de l’AMPA seran vàlids per tots aquells espectacles familiars que s’anunciïn amb el símbol del 50% de descompte de la Bambolina.

Esperem, doncs, que aquesta nova edició de la revista us agradi i us recordem que el 13 de febrer iniciem la programació familiar amb el concert de les Macedònia.
Per qualsevol dubte o informació restem a la vostra disposició.
Cordialment,
Fundació L’Atlàntida

Comunitat: CONSIGNES CARNESTOLTES 2016

Enviada per admin el 01/Feb/2016 - 18:23

Informacions: DIJOUS LLARDER I CARNESTOLTES

Enviada per admin el 30/Gen/2016 - 16:15

Us comuniquem que el nostre centre celebrarà aquestes festes, els següents dies:

• DIJOUS LLARDER: DIJOUS 4 DE FEBRER
• CARNESTOLTES: DIVENDRES 5 DE FEBRER.

El dijous llarder al matí esmorzarem pa amb botifarra, per tant, no cal que els alumnes portin esmorzar.
A la tarda anirem a caminar fins a l’Osona parc , per tant els alumnes de primària poden portar una ampolla d’aigua petita o cantimplora a dins d’una motxil.la petita.

El divendres dia de carnestoltes, els alumnes han de venir disfressats lliurement al matí. A les 9 del matí també arribarà la comparsa dels alumnes de 6è.

L’equip directiu

AMPA: PAGAMENT LOTERIA 2015

Enviada per admin el 18/Gen/2016 - 16:53

Comunitat: XERRADA " EL VIATGE DE PRIMÀRIA ASECUNDÀRIA"

Enviada per admin el 12/Gen/2016 - 14:23

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos que el proper DIMARTS 26 de gener de 2016, es durà a terme una xerrada a la sala de cultura de l’Ajuntament (Recinte de l’Esperança), sobre “El viatge de primària a secundària” a les 19:30h.

Aqueta xerrada ha estat concedida per la Diputació de Barcelona, i la durà a terme el Sr. Antoni Argent i Ballús

Va adreçada als pares i mares dels alumnes de 5è, 6è i 1r d’ESO, ja que la finalitat d’aquesta xerrada és la següent:

- Descobrir els principals canvis que es produeixen entre les dues etapes educatives tant amb els nois i noies com a nivell educatiu.
- Saber què implica el canvi d’etapa
- Afavorir el coneixement de l’ESO per facilitar el suport als fills i filles en aquest transició.

Esperem, doncs que sigui del vostre interès. Us hi esperem!!!

L’equip directiu
Dimarts 12 de gener de 2016

Comunitat: CIRCULAR JOGUINES REIS

Enviada per admin el 06/Gen/2016 - 11:16

Benvolguts Pares
El primer dia d’escola després de les vacances de nadal, el 8 de gener de 2016, els nens i nenes que vulguin poden portar una joguina de casa per ensenyar-la i compartir-la amb els companys de classe.
L’Escola no es pot fer responsable de les joguines, cal que trieu doncs, les que no siguin molt fràgils o delicades.
Sobretot cal posar-hi el nom.
L’Equip Directiu

Comunitat: PREMIS CONCURS DE DIBUIX DE LA PASQUAL

Enviada per admin el 06/Gen/2016 - 11:09

Benvolgudes famílies,

Acomiadem aquest trimestre felicitant els guanyadors del concurs de Dibuix de la Pasqual.

1er Premi de la categoria A és per l’ALBERT CASANOVAS de 3rA

1er Premi de la categoria B és per en MARTÍ PLADELASALA de 6èA

Donem l’enhorabona als guanyadors i recordem els premis obtinguts:
- Una bicicleta per a cadascun i un joc educatiu
- Un esmorzar i una visita a la fàbrica per la classe guanyadora

Aprofitem per agrair la participació dels alumnes en aquest concurs.

L’equip Directiu

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora