Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

4 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Informacions: BEQUES TRANSPORT, MENJADOR I LLIBRES 2016-17

Enviada per admin el 26/Abr/2016 - 15:56

Benvolgudes Famílies:

Ja han sortit les sol.licituds per demanar l’ajut de menjador i transport per al curs 16-17. Aquest any, com a novetat, també es podrà sol.licitar un ajut per a llibres, sortides i material.

Tota La informació la trobareu  a Documents per a les Famílies, Secretaria.

Podeu recollir les sol.licituds a la secretaria de l’escola.

ELS DRACS ENVAEIXEN LES ESCOLES DE GURB

Enviada per admin el 21/Abr/2016 - 14:07

Informacions: VENDA ROSES DE SANT JORDI 2016

Enviada per admin el 15/Abr/2016 - 09:01

Hola, famílies!

S’acosta Sant Jordi i, com cada any, els alumnes de 6è. vendrem roses. Us volem animar a comprar-ne, ja que el benefici és pel nostre viatge de final d’etapa al Delta de l’Ebre.

Per ENCARREGAR LES ROSES cal que ompliu la sol·licitud (que us podeu descarregar a Documents per a les Famílies, C.Superior) i que la porteu al mestre/a tutor/a.  Acceptarem encàrrecs fins dimecres 20 d’abril.

Les podreu passar a recollir el divendres 22 d’abril a les 4 de la tarda a l’escola o el dissabte 23, diada de St. Jordi, a la parada situada a la cruïlla de l’Esperança.

També tindrem una altra parada al pàrquing de Casa Tarradellas, per si us en calen més (allà no n’hi haurà de reservades).

El preu de cada rosa és de 4 € que us serà descomptat del vostre compte.

Ben atentament,

Els/les alumnes, pares i mares  de sisè

Alumnat: PER SANT JORDI TINDREM L'ESCOLA "DRACONITZADA"

Enviada per admin el 06/Abr/2016 - 14:38

Benvolgudes famílies,

Som els de 5è i us volem fer una proposta de cara al dia de Sant Jordi.

Estem pensant en muntar una exposició de DRACS a l’escola i necessitem la vostra col·laboració.

Col·laborareu amb els vostres fills per fer un DRAC?

Només caldrà que els proporcioneu el material necessari que sovint llencem: bricks, capses, ampolles de plàstic, taps, llaunes, oueres i tot el que pugueu arreplegar ja que el DRAC ha de ser RECICLAT!!

Pot ser de mida petita, mitjana o gran (però tampoc massa eh??) i segur que us quedarà ben divertit.

Us sembla bona idea? Animeu-vos a participar. Cal portar els dracs a les 9 del matí el 18 d’abril.

Informacions: THANKS MARTIN DOUGIAMAS

Enviada per admin el 30/Mar/2016 - 13:40

Martin Dougiamas és el fundador i líder del projecte Moodle des que va començar, el 2002. En aquest moment hi ha més de 80 milions d'usuaris en més de 65.000 plataformes Moodle registrats a tot el món.

El 31 de març, Martin rebrà un doctorat honorari de la Universitat de Vic-UCC , un premi que reconeix la seva contribució decisiva en el camp de l'educació.

Els nens i nenes de 6è treballem, a través de la intranet de l’escola, amb  el moodle i li hem enviat aquest missatge  d'agraïment que volem compartir amb tots vosaltres.

CLICA EN MARTIN I VEURÀS EL MISSATGE

Comunitat: S'ANUL.LA LA BICICLETADA

Enviada per admin el 17/Mar/2016 - 15:47

Informacions: BICICLETADA 2016

Enviada per admin el 03/Mar/2016 - 07:38

Benvolguts pares i mares,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos que el proper DIVENDRES 18 de març
realitzarem la BICICLETADA.

Tota la informació i la butlleta que l'acompanya (cal retornar-la abans del dimarts 8 de març) la podeu descarregar a Documents per a les famílies, Documents generals d'escola.

Tanmateix, us fem arribar enllaços del wikiloc on podeu veure els diferents recorreguts
circuit 1

circuit 2 i 3

Atentament,

L’equip directiu

Comunitat: JORNADA DE PORTES OBERTES

Enviada per admin el 25/Feb/2016 - 12:13

Tota la informació sobre les preinscripcions del curs 16-17 us les podeu descarregar a Documents per a les famílies, Documents Generals d'Escola.

Informacions: MODIFICACIONS DATES NATACIÓ

Enviada per admin el 25/Feb/2016 - 12:09

Benvolguts pares,

Ens adrecem a vosaltres per recordar-vos les dates de natació del proper trimestre, i també per informar-vos  que s’han modificat algunes dates que podeu trobar en les franges ombrejades.

Els nens i nenes es desplaçaran al Club Patí / Club Tennis amb autobús i els horaris seran els següents:

Us podeu descarregar aquesta circular a Documents per a les famílies, Documents generals d'escola.

L’equip directiu

Gurb, 24 de febrer de 2016

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Web feta amb el Zikula