Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

11 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Comunitat: PASTORETS 2015

Enviada per admin el 23/Des/2014 - 12:10

JA PODEU VEURE LES FOTOS DELS PASTORETS AL BLOC DE L'ESCOLA.

Informacions: NOTA INFORMATIVA

Enviada per admin el 18/Des/2014 - 14:10

Benvolguts pares,

Us recordem que l’últim dia d’escola d’ aquest trimestre és dimarts dia 23 a les quatre de la tarda. Les Activitats Extraescolars funcionaran amb normalitat igual que el servei de Vigilància .

Comunitat: FELICITACIÓ DE NADAL

Enviada per admin el 18/Des/2014 - 14:00

L'EQUIP DE MESTRES DE LES ESCOLES DE GURB US DESITGEM BONES FESTES

Informacions: RECORDATORI PASTORETS

Enviada per admin el 16/Des/2014 - 16:28

Benvolguts pares,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos que per tal de facilitar l’entrada al pavelló, a la funció dels PASTORETS, del DIVENDRES 19 DE DESEMBRE, obrirem portes a les 20:00h.

Abans de les 20:00h no es podrà entrar per reservar cap lloc.

Atentament,

L’equip de mestres

Gurb, 16 de desembre de 2014

Informacions: ELS PASTORETS 2014

Enviada per admin el 11/Des/2014 - 14:56

Ens adrecem a vosaltres per recordar-vos que el divendres 19 de desembre

representarem Els Pastorets al Pavelló de Gurb. Es faran dues actuacions: una a les

10:00h del matí pels alumnes de l’escola, i l’altre a les 20:30h del vespre per les

famílies.

Per facilitar l’organització, després de la primera actuació, deixarem els vestits als

vestuaris del pavelló per poder fer la representació del vespre. Això suposa, que cada

alumne/a que actuï ha de portar una bossa amb roba de recanvi, MARCADA AMB EL

NOM.

2n B faran d’ÀNGELS

2n A faran de PASTORS I PASTORES

P-5 faran de DIMONIS

4t seran ELS MÚSICS I EL COR

Altres punts importants a tenir en compte:

Ø Les portes del pavelló s’obriran a les 20:15h, abans de l’actuació, perquè entri el

públic.

Ø Els nens que assisteixin a la representació del vespre, han d’estar amb les seves

famílies, i no poden seure al davant, ni jugar al recinte mentre es fa la funció.

Ø Els pares, s’hauran de quedar la roba, i accessoris que l’alumne no necessiti per a

l’actuació.

Ø El WC de minusvàlids serà el destinat per a ús del públic.

Com sempre, els/les nens/es que facin la representació es quedaran tota l’estona de

l’espectacle amb els/les mestres.

Per aquest curs, s’ha decidit fer pagar una aportació simbòlica d’1 euro per persona a

partir de 12 anys, per a col·laborar en la despesa dels pastorets.

Les llànties solidàries aquest any es podran comprar al vestíbul de l’escola els dies 22 i

23 de desembre a les 09:00h del matí i a les 16:00h de la tarda.

Moltes gràcies.

L’equip de mestres i AMPA

Alumnat: FLAUTA 4t

Enviada per admin el 11/Des/2014 - 09:21

Benvolguts pares,

A partir del gener, els alumnes de 4t. aprendran a tocar la flauta.

És per aquest motiu que us demanem que portin una flauta de DIGITACIÓ ALEMANYA.

Si l’heu de comprar, comproveu bé que sigui de digitació alemanya, normalment ho diu a la funda en alemany (Germany). I si a casa en teniu, que la portin i comprovaré si és correcta o no.

Han de portar la flauta a dins d’una funda i amb un pal netejador. Ha d’estar tot marcat. Si us voleu assegurar que sigui correcta, abans de marcar me la podeu ensenyar, així, si s’hagués de fer algun canvi no hi haurà problemes.

A les botigues de música de Vic i algunes llibreries en venen.

Gràcies

Les mestres d’ed.musical.

AMPA: INSCRIPCIÓ P-3 EXTRAESCOLARS 2014-15

Enviada per admin el 10/Des/2014 - 08:56

Benvolgudes famílies:

Ja podeu descarregar a Documents per a les famílies, AMPA, el formulari d'inscripció per a les extraescolars de P3. Cal entregar el formulari a la Consol abans del 23 de desembre.

L'AMPA

Alumnat: LLIBRE CASTELLÀ C.SUPERIOR

Enviada per admin el 05/Des/2014 - 09:12

Benvolgudes famílies,

Com és habitual, pels voltants de Nadal als alumnes de Cicle Superior els hi fem llegir un llibre en castellà.

Aquest curs llegirem un clàssic, “Érase una vez Don Quijote”.

Érase una vez Don Quijote

Miguel de Cervantes

Ed. Vicens Vives

Com sempre, us oferim la possibilitat de comprar-lo des de l’escola. Us resultarà més còmode, ràpid i econòmic. Si no ho considereu adient, podeu comprar-lo en qualsevol llibreria o demanar-lo en préstec si coneixeu algú que el tingui.

El preu del llibre, si el compreu des de l’Escola, és 6,85 €.

Per tal de fer la comanda exacta, us preguem ens porteu signat a cada tutor/a la part inferior d’aquest full, com a molt tard, dimecres dia 10 de desembre

Aquest full us el podeu descarregar a Documents per les famílies C.Superior

Ben atentament,

Les tutores de Cicle Superior

Alumnat: VENDA DE NADALES (PONSETYA) 2014

Enviada per admin el 03/Des/2014 - 07:32

Benvolgudes famílies,

Som els alumnes de sisè i, com ja sabeu, cada any fem el viatge de final d’etapa al Delta de l’Ebre. Per tal d’aconseguir diners per realitzar-lo, cada any s’organitzen diverses activitats i començarem la campanya oferint-vos nadales (“ponsetya”) per decorar les vostres llars, tot creant un ambient adequat a aquestes dates.

Podeu encarregar-les (totes les que vulgueu, quantes més millor, és clar!) utilitzant la part inferior d’aquesta circular. Heu de retornar-la com a molt tard divendres dia 11 de desembre.

Les lliurarem als vostres fills/es el dimarts 16 de desembre.

El preu serà de 7 € i us serà descomptat del vostre compte corrent.

Ben atentament,

Els alumnes de sisè

Informacions: INFORMACIONS VÀRIES

Enviada per admin el 02/Des/2014 - 15:01

Benvolgudes Famílies:

RECORDEU que heu de fer arribar les matrius dels talonaris de loteria, a secretaria, abans del dia 5 de desembre.

Ja podeu veure la cantata “Trons, canons i un estel” al bloc de Les Escoles.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora