Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

1 usuari/ària registrat i 15 convidats anònims estan en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Alumnat: Colònies al Molí de la Riera

Enviada per admin el 27/Abr/2015 - 16:19

Ja podeu veure les primeres fotos de les colònies:

Matí del 1r dia

Comunitat: SANT JORDI 2015

Enviada per admin el 23/Abr/2015 - 10:05

AMPA: ENQUESTA SOBRE LES EXTRAESCOLARS, VIGILÀNCIA I DEURES

Enviada per admin el 21/Abr/2015 - 14:24

Benvolgudes famílies,

Com cada anys, volem avaluar el funcionament de les activitats d’extraescolars, vigilància i deures que organitzem des de l’AMPA. Per a nosaltres és molt important l’avaluació d’aquestes activitats, per tal de millorar-ne el funcionament de cara el proper any.

Per aquest motiu, us demanem uns minuts per contestar l’enquesta que trobareu en el següent enllaç (cliqueu control+enllaç):

Teniu temps fins l’11 de maig.

Moltes gràcies per la vostra col•laboració!!

Atentament,

JUNTA DE L’AMPA

MINUTS DE SILENCI PER DONAR SUPORT A L'INSTIUTUT JOAN FUSTER

Enviada per admin el 21/Abr/2015 - 08:56

Benvolguts pares,

Degut al tràgic succés ocasionat ahir a l’Institut Joan Fuster de Barcelona i per tal d’expressar el nostre suport als familiars, amics i comunitat educativa us informem que avui dimarts 21 d’abril a les 11.00 h farem uns minuts de silenci al pati de l’escola.

Atentament,
L’equip directiu
Dimarts 21 d’abril de 2015

AMPA: MENÚS PRIMAVERA 2014-15

Enviada per admin el 17/Abr/2015 - 16:07

Benvolguts pares,
Us fem arribar el menú primavera-estiu pel curs 2014-15. Ja està vigent des del 7 d’abril. Aquest menú ha estat revisat pel departament d’ Ensenyament i com veureu hem augmentat la fruita .
El podeu descarregar a documents per a les famílies, AMPA.
Atentament:
L’ AMPA

Comunitat: PORTA UN LLIBRE PER SANT JORDI

Enviada per admin el 17/Abr/2015 - 05:55

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per recordar-vos que ja s’acosta St.Jordi i ens estem preparant tots per aquest dia tan especial.

Aquest any com a novetat, i per tal de potenciar la lectura i renovar els llibresde les biblioteques d’aula i biblioteca de l’escola, us convidem a participar
mitjançant una donació voluntària d’un llibre per a l’escola.

Aquest llibre pot ser nou o bé ja utilitzat, només cal que estigui en bon estat ivagi adreçat a infants de 3 a 12 anys.

Caldrà portar-lo el mateix dia 23 d’abril a les 9:00 del matí i juntament amb elsvostres fills omplireu una etiqueta amb el nom del nen/a per tal que quedi com un record d’aquest dia. Trobareu a l’entrada de l’escola unes taules on deixar el llibre.

Agraïm la vostra col·laboració a l’avançada, i us desitgem que tingueu tots una Bona Diada de St.Jordi!

Atentamen
L’equip directiu

Informacions: PARRADETA SOLIDÀRIA A L'ESCOLA BRESSOL QUITXALLA

Enviada per admin el 15/Abr/2015 - 09:45

El proper dia 23 d’abril, coincidint amb la festa de Sant Jordi, es muntarà una paradeta solidària a l’Escola Bressol La Quitxalla, on es podran trobar diferents articles d’elaboració solidària, com ara polseres, penjolls, punts de llibre, postals, roses fetes de diferents materials, etc.
Tots aquest productes són per recaptar fons per a la investigació del càncer infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu.
la paradeta, que estarà situada a l’entrada de l’escola, hi serà de 8,30h a 9,30h al matí i de 3,45 a 5,30h a la tarda.

INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES:

BENEFICIARIS I REQUISITS.
                      SOL•LICITUD
                      TERMINIS

Tota la informació la podeu trobar a Documents per A les famílies, Secretaria.

El text íntegre de les bases de la convocatòria es pot consultar al web del Consell Comarcal d’Osona

Alumnat: VENDA DE ROSES 2015

Enviada per admin el 13/Abr/2015 - 17:25

Gurb, 13 d’abril 2015

Hola, famílies!

S’acosta Sant Jordi i, com cada any, els alumnes de 6è. vendrem roses. Us volem animar a que ens en compreu, ja que el benefici és pel nostre viatge de final d’etapa al Delta de l’Ebre.

Per ENCARREGAR LES ROSES cal que ompliu la sol·licitud que us podeu descarregar a Documents per a les famílies, Documents generals d'escola, i que la porteu al mestre/a tutor/a. Acceptarem encàrrecs fins divendres 17 d’abril.

Les podreu passar a recollir el dijous 23, diada de St. Jordi, a l’escola, quan porteu els vostres fills i filles al matí o quan els vingueu a buscar a les 4.

Tindrem dues parades al carrer (a la cruïlla de l’Esperança i al pàrquing de Casa Tarradellas), per si us en calen més (allà no n’hi haurà de reservades).

El preu de cada rosa és de 5 € que us serà descomptat del vostre compte.

Aquest any els pares i mares ens hem animat a fer manualitats amb galets, les trobareu exposades al vestíbul. Ens les podeu encarregar al preu de 5€.

Ben atentament,

Els alumnes i pares i mares de sisè

Alumnat: CONCURS APILA

Enviada per admin el 24/Mar/2015 - 13:48

Benvolguts pares i mares:
Som els alumnes de 4t i ens adrecem a vosaltres per explicar-vos que ens hem inscrit al concurs Apilo XII que convoca la Generalitat per la recollida de piles. Hi ha una normativa Europea que obliga a recollir un 45% de les que es gasten. Actualment, a Catalunya se’n recull un 34% (la nostra escola està a dins d’aquestes dades).
Per tant, necessitem la vostra col•laboració per recollir més piles usades, millorar entre tots i ensenyar-ho a altres persones.
Les tres escoles que recullin més piles per alumne fins a finals d’abril obtindran premis de 1.000€, 1.500€ i 2.500€, respectivament.
Rebrem un contenidor espacial, el coet Apilo XII, anirem omplint de piles, bateries... de casa, de la feina, etc...
Moltes gràcies per la vostra col•laboració.
Ah! Us anirem informant. Si voleu, podeu consultar la web www.apilo.cat.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora