Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

10 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

AMPA: RECORDATORI EXTRAESCOLAR

Enviada per admin el 18/Jul/2014 - 16:04

Benvolgudes famílies,

Us recordem que el proper diumenge dia 20 de juliol és l’últim dia per apuntar els vostres fills a les extraescolars del curs vinent.

Atentament,

COMISSIÓ EXTRAESCOLARS

AMPA LES ESCOLES

Informacions: RESTABLIMENT DE LA INTRANET DE L'ESCOLA

Enviada per admin el 09/Jul/2014 - 08:30

JA PODEU CONSULTAR NOVAMENT ELS DOCUMENTS GUARDATS A DOCUMENTS PER LES FAMÍLIES.

DESPRÉS DE L'ACTUALITZACIÓ HA CANVIAT UNA MIQUETA L'ASPECTE DE LA PLANA, PERÒ AVIAT TOTS ENS HI ACOSTUMAREM.

Informacions: ACTUALITZACIÓ DE LA INTRANET

Enviada per admin el 08/Jul/2014 - 08:06

AQUESTS DIES S'ESTÀ FENT L'ACTUALITZACIÓ DE LA INTRANET DE L'ESCOLA,  PER PART DEL DEPARTAMENT.  AIXÒ POT PROVOCAR PROBLEMES EN EL FUNCIONAMENT DE LA MATEIXA.

PERDONEU LES MOLÈSTIES

Informacions: CARTES D'INICI DE CURS 2014-15

Enviada per admin el 04/Jul/2014 - 05:15

Benvolguts pares i mares :

ens adrecem a vosaltres per donar-vos unes informacions pel proper curs:

- Carta d’inici de curs alumnes de P3

- Carta d’inici de curs alumnes de P4, P5 i Primaria.

Ambdues us les podeu descarregar a Documents per a les famílies, Documents generals d’escola.

Una vegada iniciat el curs, l’AMPA i el claustre de professors convocaran una reunió informativa on s’explicarà el funcionament general del centre.

Us desitgem un bon estiu.

L’equip directiu.

Alumnat: NOTA INFORMATIVA

Enviada per admin el 27/Jun/2014 - 07:51

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que del 30 de juny al 4 de juliol podeu recollir, a la secretaria de l’Escola, l’historial de l’etapa d’Educació Primària, els resultats de les competències bàsiques i la proposta dels deures d’estiu dels vostres fills/es.

L’horari és de 2/4 de 9 a 2/4 de 3.

Atentament,

Les tutores de 6è.

AMPA: INSCRIPCIONS EXTRAESCOLARS CURS 2014-15

Enviada per admin el 25/Jun/2014 - 05:24

Tota la informació sobre els horaris i les inscripcions per a les extraescolars del curs 2014-15 us les podeu descarregar a Documents per les famílies, AMPA.

NOVETAT! es faran les inscripcions telemàtiques a l’adreça que adjuntem en el següent full. La data límit per omplir el formulari és el dia 20 de juliol. Els alumnes de P-3 també es podran inscriure el mes de desembre per començar el gener del 2015.

LINK PER INSCRIPCIONS DE LES ACTIVITATS QUE GESTIONA L’AMPA (EXTRAESCOLARS I VIGILÀNCIA):

LINKS PER INSCRIPCIONS QUE NO GESTIONA L’AMPA:

METHMATH:

ANGLÈS ACADÈMIC:

ROBÒTICA:

Maria, si t’haguéssim de definir i només poguéssim fer servir quatre paraules, diríem que eres una persona molt propera, amb caràcter i personalitat, exigent però molt carinyosa, agraïda i entregada als qui t’estimaves, sincera, generosa, empàtica, ...

Vas néixer per ser mestra, estimaves i connectaves amb els nens i aquest amor es transmetia a les famílies que també t’estimaven, t’agradava parlar amb tots ells, acompanyar-los, ajudar-los a fer-se grans, entendre’ls, ensenyar-los a aprendre, volies per sobre de tot ensenyar-los a ser persones,... No feies de mestra, eres mestra!

Ens apareixen també moltes anècdotes i moments entranyables que hem compartit: com quan sorties al pati de l’escola i donaves una queixalada del teu entrepà a la Carla i a la Maria. Quan sempre estaves pendent de la Berta i la Júlia, les colònies de Castellar de N’Hug on ja hi havies anat amb les teves companyes de Santa Pau de Barcelona i tant bon record en tenies, les sortides als “teus volcans” d’Olot, les tutories amb rotllana que tantes i tantes vegades feies amb els teus alumnes, quan pintaves als nens quan dormien a les colònies amb el pintallavis o els traslladaves de l’habitació ben adormits, quan t’emportaves als alumnes a fer gimnàstica al Parc de la Ramoneta, sempre trobaves algun moment per conversar i trobar-te amb els teus companys, quin record ens deixes del teu últim sopar que vas fer amb tots nosaltres per celebrar la teva jubilació, i qui ens ho havia de dir?

Tenies tantes qualitats personals i professionals... ERES UNA GRAN PERSONA!

Com que sabem que t’agradava molt la poesia, volem recitar aquest poema de Martí i P

ESTENC LA

Estenc la mà i no hi ets.

Però el misteri d’aquesta teva absència se’m revela

més dòcilment i tot del que pensava.

No tornaràs mai més, però en les coses

i en mi mateix hi hauràs deixat l’empremta

de la vida que visc, no solitari

sinó amb el món i tu per companyia,

ple de tu fins i tot quan no et recordo,

i amb la mirada clara dels qui estimen

sense esperar cap llei de recompensa.

Maria, no plorem per haver-te perdut, estem contents d’haver-te tingut.

Comunitat: RECORD PER A LA MARIA

Enviada per admin el 19/Jun/2014 - 12:06

Maria Falgueras Masramon

Mestra de “Les Escoles”

Tots trobarem a faltar la calma i serenor que ens transmeties amb la teva presència. Essent al mateix temps elegant i sincera i amb molta personalitat, has deixat una forta empremta entre nosaltres.

Comunitat Educativa "Les Escoles" de Gurb

Gurb, 19 de juny del 2014

Professorat: NOTA INFORMATIVA

Enviada per admin el 19/Jun/2014 - 11:36

Benvolgudes famílies,

En senyal de dol per la pèrdua de la nostra companya maria Falgueras, la festa de l’aigua de demà divendres queda suspesa, i per tant no cal portar banyador. De tota manera es faran activitats alternatives.

Avui a l’entrada de l’escola alumnes, mestres i qui vulgui pot escriure un missatge en una flor en record de la Maria.

El claustre dels mestres.

COLÒNIES AL DELTA DE L'EBRE

Enviada per admin el 18/Jun/2014 - 05:14

1R DIA DE COLÒNIES:

2N DIA DE COLÒNIES:

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora