Material escolar

EDUCACIÓ INFANTIL

• Tots han de portar:
    • Una bata de pintura (NO CAL PORTAR BATA DE CLASSE).
    • Un paquet gran de tovalloletes humides i una capsa gran de mocadors de paper.
    • Un got de plàstic amb el nom. Els rentarem a l’escola.
    • Uns mitjons antilliscants, que quedaran a l’escola, per fer psicomotricitat.
    • El dia de psicomotricitat: xandall i calçat esportiu.
    • Una bossa de roba (aproximadament d’uns 30x40cm) per portar el tovalló i la carmanyola de l’esmorzar.
  • Tots els objectes d’ús personal (bates, jerseis, abrics, tovallons, gots….) han de portar el nom del nen marcat.
  • Els jerseis, jaquetes i abrics han de portar una goma o una veta (d’uns 15 cm) per poder-les
  •  Els nens de P3 i P4 han de portar una muda de roba completa marcada amb el nom per quedar-se a l’escola i canviar-los en cas de necessitat.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

• Una bata per Plàstica.
  • Totes les peces de roba (jaquetes, anorac, bates…) han de portar una goma d’uns 15 cm per penjar i han d’anar marcades amb el nom.
  • L’escola proporcionarà tot el material necessari (no cal portar ni estoig ni carpeta).
  • Els dies d’Educació Física cal portar xandall i calçat esportiu .
  • A cicle inicial cal portar un paquet gran de tovalloletes humides i una capsa gran de mocadors de paper.
  • A cicle mitjà cal portar una capsa gran de mocadors de paper.