A 1r comencem una nova SdA: Sectors

A primer hem començat una nova situació d’aprenentatge, sectors. En aquesta se’ns va plantejar una pregunta repte, què seré de gran?
En iniciar la SdA ens vam trobar amb unes notes misterioses repartides per l’escola, en aquestes hi havia les descripcions dels diferents oficis que hi trobem dins de l’escola,… Llegeix més»

Traspàs del curs de STEAM a Atenes

Ara que ja fa uns dies del curs a Atenes de l’Anna Serrano, avui hem tingut l’oportunitat de fer un traspàs al claustre de tots els aprenentatges del curs i els recursos compartits.
Si cliqueu en aquesta imatge podreu veure la presentació del curs.

Treball cooperatiu a segon

Continuem treballant la unió i el companyerisme potenciant el treball cooperatiu en forma de joc. Per grups hem hagut de resoldre uns laberints on era imprescindible la col·laboració de tots i totes.
Mireu les imatges aquí

Comencem la nova SdA a segon

Aquest matí ens hem trobat a l’aula un carro ple de màquines de l’Enrique. L’hem cridat i ens ha dit que s’havia espatllat una porta i que necessitava la nostra ajuda per arreglar-la.
Hem analitzat totes les màquines que tenia i hem vist que hi havia… Llegeix més»

Nova SdA a 6è

L’alumnat de 6è va iniciar ahir el que serà la seva nova situació d’aprenentatge. Van conèixer a partir d’un article publicat pel CRP el projecte VallèsBot i el lema d’aquest any “Connectats a la terra”. Van fer un viatge per la història de la VallèsBot,… Llegeix més»

Gimcana Esportiva

El dia 22 de març a la tarda, en motiu del final del segon trimestre, vam celebrar una gimcana esportiva organitzada per l’alumnat de 4t.
Per realitzar l’activitat, l’alumnat de l’escola es va organitzar internivell:

• I3, I4 i I5.
  • 1r, 2n i 3r.
  • 4t, 5è i 6è.

Si voleu veure… Llegeix més»

Dita març

Tot i que encara queden uns dies per acabar el mes de març, els nens i nenes de la classe del Monstre de colors, hem aprofitat aquests últims dies d’escola (abans de marxar de Setmana Santa) per aprendre i gravar la dita corresponent!
Si voleu veure… Llegeix més»