Taller del Sol (P5)

Els alumnes de P5 van fer un projecte relacionat amb l’univers, concretament era el projecte del SOL. Durant la setmana cultural tots els alumnes de l’escola van  passar per 11 tallers diferents. Cada taller corresponia al projecte del nom de cada classe.

Al taller del SOL, els alumnes de P5 van explicar a la resta de companys del seu grup tot allò que havíen après durant la realització del seu projecte.

Què és el sol, què ens dona, què és un eclipsi…

Després van realizar una manualitat. Havíen de fer un sol amb mig plat de cartró, paper de seda de diferents colors, un parell d’ulls mòbils, trossos de cartolina groga en forma de triangle, tisores i cola.

Mireu el resultat final en aquestes imatges que us hem preparat!