Setmana Solidària

Benvolgudes famílies,

Com cada any l’Ajuntament de La Roca del Vallès promou la Setmana Solidària i, en el marc d’aquesta setmana, cada escola organitza una sèrie d’activitats on es recullen diners. Des de les escoles vam considerar que els diners recollits formaran part d’un fons comú municipal i beneficiaran els alumnes del municipi amb més necessitats econòmiques.
Enguany, els nens i les nenes de 1r A – La classe de l’Aurora Boreal han creat la següent invitació per a Educació Infantil i els nens i les nenes de 1r B – La classe de l’Estrella Polar per a Educació Primària.
Comptem amb la vostra col·laboració!