Taller de Saturn (2n A)

A l’aula de 2n A, els alumnes que pertanyen a la classe de Saturn, han explicat el Power Point que hem treballat, i ho han fet d’allò més bé!!

Pel que fa al taller, els nens i nenes han elaborat una roda amb tots els planetes del nostre sistema solar. Han decorat amb puntillisme cada planteta del seu color real, després de visualitzar un petit vídeo sobre un extraterrestre que viatjava per l’espai visitant-los un per un.

Un cop pintats, hem difuminat amb guix el fons i cada alumne ha creat la roda amb una plantilla. Posteriorment, hem afegit unes estrelles platejades i els mestres els hi hem posat un clip per fer-lo rodar.

Aquí podeu veure un recull de fotos