Taller dels Satèl·lits Artificials (5è)

Els alumnes de 5è som la classe dels Satèl·lits artificials, durant la setmana cultural hem gaudit de diferents tallers relacionats amb el nom de la classe de tota l’escola.

En el nostre taller hem explicat a través d’una presentació de Power Point tot el que hem après sobre els satèl·lits.

En el taller a través d’una música hem intentant experimentar què es podria sentir a l’espai. A través de la dansa i de l’expressió corporal hem intentat flotar, ens hem imaginat que érem planetes i podiem fer el moviment de la translació i de la rotació, també hem sigut estrelles i meteorits que es movien per l’espai.

Aquí teniu un recull de fotografies del nostre taller.

Esperem que us agradi molt!!