ELS ALUMNES DE P4 SOM ELS MOTORISTES

Enguany  l’escola ha triat el tema de l’esport com a eix central per als seus projectes inicials. A p4 ens han interessat els temes de… els nedadors, el handbol, els ciclistes, els motoristes i els corredors. Després de posar-nos d’acord i fer votacions, la majoria ens hem decantat per la natació, però a l’estar ja triat per un altre grup ens hem hagut de quedar amb el segon més votat. ELS MOTORISTES.

Així doncs, serem la classe dels motoristes!!

Mireu com hem decorat la porta, nosaltres amb casc i moto.

Ah, per cert, també hem conegut a la nostra mascota. MOTO que així es diu, s’ha fet una foto amb nosaltres.

Mireu, mireu!!