Comencem a preparar els Premis La Miranda!!!

Aquesta setmana els alumnes de cinquè i sisè vàrem rebre la visita de la Mari Àngels i d’uns avis del barri de La Torreta on ens van explicar coses molt interessants per poder començar a elaborar el nostre propi relat.

Els alumnes de cinquè vàrem rebre la visita de la Mari Àngels qui ens va estar explicant que era l’Arxiu de la Memòria Popular i com podíem contribuir. Ens va explicar una història molt interessant del Giovanni , l’arxiver de l’Arxiu de la Memòria Popular i d’un nen del futur, el Ricku 3-5 ab. Desrpés d’escoltar la història vàrem començar a preparar els nostres relats amb les nostres aventures que presentarem als premis “La Miranda” . Aquí teniu un recull amb les fotografies que vam fer ahir durant la seva visita. Esperem que us agradin.

Els avis ens van explicar als alumnes de sisè com havia estat la seva infantesa i el seu pas per l’escola. Ens van explicar com funcionaven les escoles durant la postguerra i la Dictadura. Ens van explicar un munt d’anècdotes i els vam poder preguntar les curiositats que van sorgir. Aquí teniu un recull de fotos del moment.