Cantata de 2n

Diumenge 3 de juny a les 11:30, alguns alumnes de 2n de les classes de Saturn i les Estrelles, juntament amb les altres escoles del nostre municipi, vam participar en una cantata al Centre Cultural de La Roca del Vallès. Al llarg de dos trimestres hem estat treballant de valent i el resultat va ser… fantàstic!

Al final les famílies van acabar cantant i ballant amb nosaltres i tothom ens aplaudia i felicitava. Va ser molt emocionant fer d’artista. Un cap de setmana ben complert per la mestra de música, la Marta Verdú, que ja va actuar també dissabte amb els alumnes de 5è.

Per veure les fotos cliqueu aquí.