AFA

AFA ESCOLA LA TORRETA

L’Associació de Famílies (AFA) dels Alumnes de l’Escola La Torreta està formada per pares i mares de l’escola. És un motor per a la dinàmica escolar i té com objectius participar i ajudar en el funcionament del centre i contribuir a l’assoliment de nivells òptims de qualitat en totes les activitats en què participen els nostres fills i filles.

QUÈ FA L’AFA?

• Col·labora amb l’equip docent en el bon funcionament de l’escola.
  • Organitza i fa el seguiment de les activitats extraescolars.
  • Organitza les festa de fi de curs i col·labora en les festes que organitza l’escola.
  • Forma part amb representació pròpia al Consell Escolar del centre.
  • Atén i canalitza les inquietuds o iniciatives dels pares i mares relacionades amb l’escola, a través de les institucions escolars, el Consell, els/les delegats/des de curs i les comissions.
  • Destina els diners recaptats en activitats organitzades per AFA i Escola per ajudar a famílies en situació econòmica desfavorida.

COM FUNCIONA?

Per dur a terme aquestes actuacions l’AFA s’organitza en comissions transversals i en delegats/des de classe. Això requereix la participació voluntària i decidida de pares i mares, que es concreta en alguna de les següents formes:

• Formar part d’alguna comissió (menjador, biblioteca, socialització, festes, recursos, escola de famílies, etc.).
  • Ser membre en representació de l’AFA al Consell Escolar o a d’altres entitats.
  • Col·laborar puntualment en els actes festius.
  • Assistir a les assemblees anuals.

Quant costa ser soci/a de l’AFA?

Per ser soci/a de l’AFA Escola La Torreta només cal pagar una única quota anual de 20€ per alumne/a.

Tots/es els/les socis/es de l’AFA poden implicar-se més directament i de forma voluntària a les diferents comissions que la formen (Extraescolars, Festes, Comunicació, Patis, Audiovisuals…). Sempre serà important la teva aportació!

Quins beneficis tinc per ser soci/a de l’AFA?

EXTRAESCOLARS: Les famílies sòcies tenen prioritat a l’accés a qualsevol extraescolar, en cas de no disposar de places suficients. Els/les socis/es tenen preus reduïts a les quotes, les famílies no sòcies paguen 10€ més de quota.

FESTA DE FINAL DE CURS: Els infants que siguin socis tenen el tiquet per sopar gratis a la festa.

BERENARS I PICA-PICA: L’AFA proporciona el berenar o pica-pica per als alumnes durant les Festes de l’escola (Nadal, Carnestoltes, Castanyada…).

FOTO DE GRUP: Des d’AFA es regala cada any una foto de grup a les famílies sòcies.

ROBA: Els/les socis/es tenen preus especials a la roba de l’escola (xandall, malles i samarretes).