Concert de Nadal 2018-19

Esperem que us hagi agradat molt el Concert de Nadal d’enguany. Volem destacar l’excel·lent actuació dels nostres alumnes de 6è que han representat a la perfecció el conte de Nadal del Trencanous, un clàssic que hem tingut el luxe de gaudir, gràcies a la nostra… Llegeix més»

Formació de matemàtiques

Hi ha matemàtiques a la vida, però el que busques és crear models per a solucionar-les totes. (David Barba)
Les matemàtiques han sofert canvis metodològics en els darrers anys, impulsades per la innovació a tot l’ensenyament. És per això que cal mirar tottes les àrees,… Llegeix més»

Projecte GEP

El dilluns va tenir lloc una reunió per explicar a les famílies la participació de l’Escola La Torreta en el projecte GEP.
La presentació que es va utilitzar en la reunió i que conté part de la informació que es va donar, la podeu descarregar fent… Llegeix més»

Racons a P4

Els alumnes de P4, els divendres per la tarda, fan racons de treball a l’aula.
Hi ha el racó de llengua, de matemàtiques, de motricitat fina i un de feines que són una mica més complicades. Conten amb el suport de la tutora i una… Llegeix més»

El text instructiu a 4t

Durant aquest primer trimestre a 4t estem treballant el text instructiu.
Hem après molt sobre els diferents textos instructius que hi ha: la recepta, els itineraris, les regles de joc, les normes d’ús… Un cop hem llegit diversos exemples i hem fet unes quantes comprensions lectores… Llegeix més»

Escenaris

El passat mes de novembre els nens i nenes d’Educació Infantil hem iniciat els escenaris. Aquest curs, els escenaris són el d’experimentació, el de construcció, el de disfresses, el de la caseta i metges i el de motos.
En gaudim molt tots els dimarts i divendres… Llegeix més»

El Tió ja és aquí!

Famílies ja tenim el Tió a l’Escola La Torreta. Aquest matí que ha sortit el sol, hem anat a fer un volt pel bosc que tenim a la vora de l’escola.
Hem estat de sort perquè tot i que estava ben amagat sota d’unes fulles, al… Llegeix més»