Instal·lacions

La nostra escola està distribuïda en dos edificis connectats en un hall de vidre. Al primer edifici, el de planta baixa, tenim ubicades les diferents aules d’educació infantil.

A l’altre edifici, aquest de dues plantes, tenim ubicats a la planta baixa la consergeria, els despatxos de direcció, el menjador i les aules de cicle inicial. A la segona planta, trobem les aules de cicle mitjà i superior i les de les especialitzats de música i anglès.

A l’altra banda de la pista esportiva, tenim el gimnàs amb els vestidors i els armaris de material divers per a poder fer psicomotricitat i educació física. Aquest espai del gimnàs també ens serveix per a fer la trobada de tota l’escola en aquelles dates festives dins el calendari escolar (Castanyada, Sant Jordi, Carnestoltes, etc…)