Dia de la discapacitat

El passat divendres 1 de desembre, els alumnes de sisè van participar a les jornades de la discapacitat organitzades per l’ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia. Durant dues hores, els alumnes més grans de l’escola varen jugar al pal de cec, varen experimentar amb la cadira de rodes i, varen jugar a la boccia, un esport paralímpic similar a la petanca.

Aquí teniu vàries fotografies de la jornada, on els valors com la tolerància, el respecte i el ser capaç de posar-se al lloc de l’altre van prevaldre per damunt de tot.