Sortida l’Estol 4t

Els alumnes de 4t, relacionat amb l’àrea de medi natural, han anat d’excursió a l’Estol per a fer dues activitats. La primera va ser fer la visita al museu de l’elaboració de l’Oli i veure el procés en directe des de que arriben les olives dins el camió i són pesades, fins que surt l’oli i la segona va ser anar a la casa de colònies de l’Estol on els alumnes van fer una activitat de maceració d’olives i jocs al espai natural amb els monitors de la casa. Ha sigut una gran experiència i els alumnes han gaudit molt.