Votació projecte Pressupost Participatiu

Benvolgudes famílies,

L’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia, amb l’objectiu d’apropar el pressupost i la gestió municipal a la ciutadania, ha organitzat un pressupost participatiu.

Enguany, l’AMPA de l’escola ha presentat un projecte per tal de rebre un ajut econòmic que faciliti a l’equip docent la compra de mobiliari i materials per dur a terme uns espais d’aprenentatge amb els alumnes de l’escola.

El projecte ha estat seleccionat com a candidat, però només els més votats seran executats.

La votació es farà del 20 de juny a l’11 de juliol. Poden votar totes les persones majors de 16 anys empadronades a Sant Sadurní al següent enllaç:

O bé, de manera presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, al Casal de la gent gran i al Centre Vilarnau.

Us animem a votar i així fer possible el nostre projecte!