Projecte “El nostre poble”

Comencem a fer el projecte i els alumnes de tercer estan preparant la visita a l’Ajuntament. Aquest projecte és interdisciplinar i a part de treballar-lo a medi, ho fem també a català i a les altres assignatures.

Dins de l`hora de Expressió escrita, per involucrar els alumnes a escriure textos significatius per ells i que tinguin un destinatari que no sigui el mestre/a, els nens en grups de quatre , preparen preguntes per fer a l’alcalde, Josep Mª Ribes. També una carta que li enviarem directament a la web de la casa de la vila, a contacta amb l’alcalde.

Aquí us deixem la foto de fa dos anys.

Un cop fem la visita penjarem les fotos dels vostres fills i filles.

Sortida curs 2015-16