Tots junts podem

Des d’Educació física, aquest 2n trimestre, hem dedicat part de les nostres sessions amb els alumnes de 1r a 4t a superar reptes cooperatius. Aquests reptes, alguns assequibles i d’altres més complexos, han dut als alumnes a haver de pensar quina era la millor solució per tal de superar el repte.

Mentrestant, els alumnes de CS també han tingut la seva dosi de treball cooperatiu, però en aquest cas els seus reptes s’han proposat amb un element extern, la corda llarga. Amb grups han hagut de superar 10 reptes. L’esforç i les ganes per superar-se han fet que aquestes sessions fossin divertides i plenes d’emocions.