Concurs Literari Infantil

El passat dimarts 24 d’abril la Biblioteca municipal va celebrar el seu 19è aniversari i va acollir l’acte de lliurament dels premis del Concurs Literari Infantil “Una aventura amb l’avi i el nen de la Plaça Nova”.
En aquest concurs hi han participat els nens i nenes de 4t de primària de l’escola i de les altres escoles de la vila. Els guanyadors han estat el Jan Micola de 4t A i la Carla Barbero de 4t B que van estar acompanyats dels seus tutors. Us deixem l’enllaç de la notícia on hi trobareu més informació i fotografies de l’acte.

El conte del Mussolet Marronet

Aquesta tarda al gimnàs de l’escola hem presentat el conte del Mussolet Marronet, la mascota de la nostra biblioteca. Volem agraïr especialment la participació del Zoltan i la Judit, pare i mare de P3B i P4B que han realitzat unes magnífiques il·lustracions de la història.

Setmana Cultural 2018

La setmana vinent celebrem la Setmana Cultural a l’escola. Us deixem el cartell amb els actes que es duran a terme del 23 al 27 d’abril.

Visites a la Biblioteca Municipal

Durant aquests últims mesos tot l’alumnat de l’Escola ha tingut l’oportunitat de visitar la nova Biblioteca Municipal. El personal de la Biblioteca ens ha fet una visita guiada per les instal·lacions i ens n’ha explicat el funcionament. En acabar, hem pogut passejar per la Biblioteca remenant i llegint contes i llibres. Esperem poder gaudir molt de temps d’aquest nou espai!

Tertúlies Literàries

Aquest dimarts 13 de març s’ha realitzat un taller de formació pels mestres de l’escola a càrrec de la Núria Talavera, professora de l’Escola Intermunicipal del Penedès i uns ex-alumnes de l’escola que actualment cursen 2n d’ESO a l’INTER. En aquest taller, ens han explicat el funcionament de les Tertúlies literàries dialògiques que ells duen a terme setmanalment. Ha estat una experiència molt enriquidora. Moltes gràcies per voler compartir-ho amb nosaltres.

Visita a l’Ajuntament

Els alumnes de 3r de l’escola han visitat l’alcalde Josep Maria Ribas a l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia. L’alcalde els va rebre a la sala de plens i allà, els alumnes li van dirigir unes preguntes sobre la seva trajectòria política, la vida personal i aspectes relacionats amb el poble. Va ser una experiència molt enriquidora! Moltes gràcies per rebre’ns.

1r Premi Rei Carnestoltes 2018

Vuit comparses van participar dissabte a la Rua de Carnaval de Sant Sadurní d’Anoia. L’AMPA de l’escola va participar-hi sota el lema de “La Tribu” i va guanyar El primer premi Rei Carnestoltes 2018! Estem molt contents i des d’aquí volem felicitar als participants i a tots els membres de l’organització que van fer-ho possible! Enhorabona!

Celebrem la Castanyada!

Dimarts 31 d’octubre els alumnes de l’escola La Pau vàrem celebrar la Castanyada realitzant diferents activitats. A la tarda, els treballs van ser exposats al menjador de l’escola. Us deixem un recull de fotografies.

Concentracions dimecres 25 octubre 2017

Demà dimecres, 25 d’octure, hi ha prevista una concentració en defensa de l’educació a les 18h a tots els ajuntaments capitals de comarca de Catalunya.

Us adjuntem el cartell de la convocatòria i el manifest del MUCE (Marc Unitari de la Comunitat Educativa).

manifestMUCE

Mural zona esportiva

Aquesta setmana els nens i nenes de 4t de l’escola, conjuntament amb altres alumnes del municipi, han pintat el mur que envolta la zon esportiva, guiats i seguint un dibuix projectat a la paret per l’Escola Arsenal, l’Escola d’Art Municipal de Vilafranca, en un projece dut a terme per la regidoria d’Esports.