Celebrem la Castanyada!

Dimarts 31 d’octubre els alumnes de l’escola La Pau vàrem celebrar la Castanyada realitzant diferents activitats. A la tarda, els treballs van ser exposats al menjador de l’escola. Us deixem un recull de fotografies.

Concentracions dimecres 25 octubre 2017

Demà dimecres, 25 d’octure, hi ha prevista una concentració en defensa de l’educació a les 18h a tots els ajuntaments capitals de comarca de Catalunya.

Us adjuntem el cartell de la convocatòria i el manifest del MUCE (Marc Unitari de la Comunitat Educativa).

manifestMUCE

Mural zona esportiva

Aquesta setmana els nens i nenes de 4t de l’escola, conjuntament amb altres alumnes del municipi, han pintat el mur que envolta la zon esportiva, guiats i seguint un dibuix projectat a la paret per l’Escola Arsenal, l’Escola d’Art Municipal de Vilafranca, en un projece dut a terme per la regidoria d’Esports.

Curs Tot Sona

La setmana passada es va iniciar el curs de formació Tot Sona amb Damaris Gelabert i Isabel Gregori. Ben aviat, els nostres infants en podran gaudir.

Benvinguts!

Benvinguts a la nova pàgina web de l’Escola La Pau.
És un espai on hi podeu consultar les novetats i notícies relacionades amb l’escola. A més, hi podeu trobar informació important com el Calendari Escolar, Autoritzacions, Calendari de sortides, Documents de Centre, etc.
També podreu mirar els… Llegeix més»