Endevina què Sona 2.0

Després d’una primera prova amb l’Anna Roig, no ens movem de la nostra estimada vila de Sant Sadurní. Ara, per veure un vídeo on un altre sadurninenc, en Santi Carda, una llegenda de l’Hoquei Patins ens interpreta d’una manera molt peculiar i divertida un conegut… Llegeix més»

Endevina què sona!

Benvinguts a la Música de la Pau!
Estrenem aquest curs 18/19 proposant-vos un JOC en el qual heu d’esbrinar el títol i l’autor/a de l’àudio que escoltareu a continuació:

• Pista: L’autor/a és d’aquí Sant Sadurní.

– Podeu escriure les vostres respostes a sota “Deixa… Llegeix més»

Benvinguts – Bienvenidos – Welcome – Bienvenue

Benvinguts al nou curs escolar 2018/2019.

Si voleu visualitzar les informacions relatives a l’inici de curs, podeu fer-ho clicant al menú del curs 18/19 a INFORMACIÓ INICI DE CURS.

Desitgem que tot l’alumnat tingui una bona entrada escolar, així com animem a tota la comunitat educativa a fer ús de la web de l’escola.

Resultats del procés participatiu

Us adjuntem l’enllaç de la notícia que ha publicat l’Ajuntament de Sant Sadurní anunciant el resultat del projecte del  pressupost participatiu , en el qual el nostre centre va participar a través de la demanda que va fer una mare de l’escola,la Mari Carmen Torres.

Des de l’escola volem agraïr a totes les persones que han votat  els nostres projectes i els han fet possible.
Moltes gràcies a tots i totes
Pressupost participatiu 2018

Votació projecte Pressupost Participatiu

Benvolgudes famílies,

L’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia, amb l’objectiu d’apropar el pressupost i la gestió municipal a la ciutadania, ha organitzat un pressupost participatiu.

Enguany, l’AMPA de l’escola ha presentat un projecte per tal de rebre un ajut econòmic que faciliti a l’equip docent la compra de mobiliari i materials per dur a terme uns espais d’aprenentatge amb els alumnes de l’escola.

El projecte ha estat seleccionat com a candidat, però només els més votats seran executats.

La votació es farà del 20 de juny a l’11 de juliol. Poden votar totes les persones majors de 16 anys empadronades a Sant Sadurní al següent enllaç:

O bé, de manera presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, al Casal de la gent gran i al Centre Vilarnau.

Us animem a votar i així fer possible el nostre projecte!

Festa Final de curs 2018

Benvolgudes famílies,

El proper divendres 15 de juny celebrem la Festa de Final de curs. Hi haurà exhibició de gimnàstica artística per part dels alumnes de l’escola, comiat dels alumnes de 6è i benvinguda a primària dels alumnes de P5. Seguidament, animació infantil, sopar amb carmanyola, entrega de premis del concurs de pastissos i música i ball per a tothom. Podeu consultar els horaris al cartell que adjuntem. Us hi esperem a tots i totes!

Rengle 2018

Benvolgudes famílies,

Us recordem que demà divendres 1 de juny es celebra el tradicional Rengle. El punt de concentració és a les 16:30h al carrer Montserrat (davant de l’estanc). El rengle començarà a les 17h. Recordem també que les classes acabaran a les 12.30h, excepte els grups que tenen SEP que acabaran a les 13h. El servei de menjador finalitzarà a les 15h.

Entrega xec Mercat de la Pau

Dijous passat a la tarda va tenir lloc l’entrega del xec del Mercat de la Pau a la ONG Ponts per la Pau, una entitat sense ànim de lucre que treballa voluntàriament per la promoció de l’educació, la cultura de la pau i la igualtat. Agraïm la presència de Nadia Ghulam Dasthgir, activista, comunicadora i co-autora de tres llibres relacionats amb Afganistan. També agraïm la col·laboració dels pares que han produït i interpretat la cançó.

Colònies P5

Els nens i nenes de P5 ja estan instal·lats a la casa de colònies Cal Diable!

Colònies 2n

Els nens i nenes de 2n ja estan instal·lats a la casa de colònies Artur Martorell de Calafell. S’ho estan passant d’allò més bé!

Setmana Cultural 2018

La setmana vinent celebrem la Setmana Cultural a l’escola. Us deixem el cartell amb els actes que es duran a terme del 23 al 27 d’abril.

Visites a la Biblioteca Municipal

Durant aquests últims mesos tot l’alumnat de l’Escola ha tingut l’oportunitat de visitar la nova Biblioteca Municipal. El personal de la Biblioteca ens ha fet una visita guiada per les instal·lacions i ens n’ha explicat el funcionament. En acabar, hem pogut passejar per la Biblioteca remenant i… Llegeix més»