Ja arriba el Nadal a la nostra escola!

Ja fa una setmana que estem fent activitats amb tots els alumnes per celebrar que arriben les festes d’hivern i, amb elles, les festivitats tradicionals d’aquestes èpoques . Durant aquesta setmana hem anat a cercar el tió, hem rebut el Patge Reial, hem cagat el Tió i ens hem preparat per poder mostrar als familiars dels alumnes de l’escola els nostres poemes i nadales d’enguany.

POEMES d’INFANTIL

POEMES CICLE INICIAL

POEMES CICLE MITJÀ

POEMES CICLE SUPERIOR

També hem enregistrat, amb la ràdio, els poemes que recitarem el divendres 22 de desembre. D’aquesta manera els podreu escoltar a casa!

Aquí teniu unes quantes fotografies que hem anat fent. Anirem ampliant aquest espai perquè pogueu veure fotografies de tots els cursos, nivells i cicles de l’escola.

Anem a buscar el Tió a Educació Infantil

Patge i Tió a Cicle Superior

Poemes “radiofònics” de P3 fins a 6è

El mestres i les mestres de l’escola la Falguera també han estat assajant aquests dies i han gravat una cançó versionada “d’Oh happy day” aquí us deixem el vèdeo perquè en gaudiu.