Esemtia

Avís important!

Us hem enviat les credencials per entrar a la plataforma Esemtia,  que substitueix Virtus Class.  Heu d’entrar a l’enllaç i comprovar que les dades són correctes.  Cal que,  a més a més, us descarregueu, des de Play Store, l’aplicació pel mòbil (heu de triar la icona de color blau).   Un cop descarregada heu d’identificar-vos amb les claus subministrades i ja podreu fer ús de l’aplicació.

Això és cabdal,  si no no rebreu cap correu, ja que aquests és el mitjà per on arriben totes les comunicacions de l’escola.

Durant el dia d’avui trobareu l’enllaç directa en aquesta mateixa plana.

Gràcies

Matriculació curs escolar 2017-2018

09052017logo_2017_Form_10

El període de matriculació del proper curs escolar 2017- 2018 començarà el dia 12 de juny fins al 16 de juny.

A secretaria us atendrem per poder fer els tràmits de 9.00 a 13.00h

La documentació necessària per realitzar la matrícula és:

• Fotocòpia del carnet de vacunacions on figurin les dosis de vacunes rebudes amb les dates corresponents.
  • Cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça si no es va poder presentar amb la sol·licitud de preinscripció.
  • 2 Fotografies del/a nen/a.
  • Fotocòpia de la llibreta del banc o d’un rebut.
  • Full de dades de l’alumne/a (us el podeu descarregar més avall o el donem a l’escola).
  • Fitxa d’informació sanitària de l’alumne/a (us el podeu descarregar més avall o el donem a l’escola).
  • Full de domiciliació bancària (us el podeu descarregar més avall o el donem a l’escola).

FULL DADES ALUMNE (clicar per descarregar el document)

FITXA SANITÀRIA (clicar per descarregar el document)

ORDRE DOMICILIACIÓ  (clicar per descarregar el document)

Save the children

Enguany, els i les alumnes de la Falguera, han col·laborat amb Save the Children tot decorant i venent uns punts de llibre. El que s’ha recaudat ha sigut donat a l’entitat, en total 1.269,60 euros. Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible!

20170525101837-page-001

20170525101819-page-001

L’Escola La Falguera ha quedat segona en el “Premi Conviure del Parlament de Catalunya”

Els alumNo hay texto alternativo automático disponible.nes de cinquè de l’escola la Falguera, ha quedat en segon lloc en la 11a edició del Premi Conviure que convoquen el Parlament de Catalunya i l’Associació d’Antics Diputats al Parlament. La nostra escola ha estat seleccionada com a finalista en aquest premi per un treball sobre l’oli de palma.

El premi Conviure s’atorga als millors projectesde llei elaborats, com a treballs a l’aula del centre, pels alumnes que han participat en algun dels tallers de l’Aula Parlament. Es classifica en tres categories: educació primària (5è i 6è); educació secundària (3r i 4t); i batxillerat i cicles formatius. Els serveis educatius del Parlament seleccionen 5 treballs de cada categoria i aquests poden participar en una simulació parlamentària que es fa al Saló de Sessions del Parlament, en la qual es recrea una sessió plenària i es debat el projecte de llei premiat.

Els alumnes de 5è B van recopilar informació sobre l’oli de palma i els seus efectes sobre la salut, així com l’impacte que genera a la selva la seva explotació. Després van preparar una proposta de llei amb quatre títols i 30 articles que preveuen la regulació de l’ús i consum de l’oli de palma, tant als centres educatius com per a la població en general. Aquest treball ha estat inclòs en un projecte del cicle superior que se centra en replantejar el model de democràcia representativa i participativa a les aules, així com la funció dels delegats o delegades de curs i la seva organització. Des de l’Escola La Falguera es va contactar amb grups parlamentaris i van rebre el suport de Jordi Terrades com a diputat del PSC i d’Eduard Reyes com a diputat de Junts pel Sí.

Ara s’està treballant en el següent pas, el de crear un projecte de llei, fet conjuntament amb les 5 escoles finalistes que els infants presentaran el proper 16 de juny al Parlament, en una sessió presidida per la Presidenta del mateix, la senyora Carme Forcadell.

Enhorabona nois i noies per la feina feta!

Xerrada per a famílies: PANTALLES, riscos i virtuts.

Xerrada:” PANTALLES, riscos i virtuts”

Dilluns, 20 de febrer a les 9.45h a l’Espai Socioeducatiu El Trencaclosques (Cal Trempat) de Vilanova del Vallès.

Xerrada participativa dirigida a pares i mares amb l’objectiu de comprendre en profunditat les realitats emergents dels i les infants i adolescents en l’àmbit de les TIC -Tecnologies de la Informació i la Comunicació- . Parlem dels diferents usos dels dispositius d’última generació així com els seus riscos associats.

Durada: 1,5h

16473017_1579741792053523_6007461156738300918_n-1

16473030_1579741788720190_8579881083881805002_n

Escoles d’altres mons

Podeu veure el programa de la Televisió de Vilanova del Vallès (VdV TV) sobre la inauguració de l’exposició “Escoles d’altres mons” que hi ha fins el dia 21 de febrer a la Biblioteca Contravent Vilanova del Vallès.

II Cros Escolar de Vilanova del Vallès

El passat 19 de novembre, La Falguera va participar en el “II Cros Escolar” celebrat a Vilanova del Vallès.

Alumnes de totes les edats, mestres, pares i mares van participar-hi passant-ho d’allò més bé i és què…. a la Falguera correm que se les pela!!