Menjador escolar

Benvolgudes famílies;

La Fundació Pere Tarrés i la Comissió de Menjador de l’AFA, volem donar-vos la benvinguda en aquest moment especial, en el que per tots nosaltres comença un nou període escolar ple d’il·lusions i projectes, durant el qual els nostres equips de Cuina i Monitors posaran a la vostra disposició, i a la dels vostres fills i filles, tot el nostre esforç i compromís, oferint-vos un servei d’alimentació sa en un entorn de confiança, i en el que es fomentaran i posaran en pràctica tots els hàbits saludables i de conducta.

Els vostres fills i filles estaran en bones mans, no en tingueu cap dubte…

A continuació us volem informar que el proper curs escolar 2023/2024 els preus del Servei Integral de Menjador són:
      • Alumne/Usuari Fixe: 6’59 € àpat/dia.
      • Alumne/Usuari Esporàdic: 7’22 € àpat/dia
Per apuntar-se podeu omplir una d’aquestes dues fitxes i enviar-la per mail a:  inscripcions.ladraga@gmail.com

Si no teniu opció d’omplir la fitxa, podeu enviar un mail a la mateixa adreça electrònica i indicar les dades necessàries per fer la inscripció (les de la fitxa).

En cas de ser usuari/a nou, podeu consultar una explicació més extesa de com funciona el menjador en aquest document: INFORMACIÓ MENJADOR families i3.

Aquest curs seguirem fent 2 torns de dinar:

• 1r TORN de 2/4 d’1 a 2/4 de 2 de P3 a 2n.
      • 2n TORN de 3/4 de 2 a 3/4 de 3 de 3r a 6è.
Absències d’alumnat fix:  sempre que se li comuniqui al coordinador abans de les 09:30h del matí l’absència d’aquell dia no tindrà cap cost per la família.

IMPORTANT! si una família no ha avisat abans de les 09:30, aquell dia se li cobrarà tot l’import del menú. És molt important avisar a temps. Gràcies!

En cas que un alumne necessiti dieta astringent, aquesta se servirà 3 dies seguits.

L’horari del coordinador d’atenció a les famílies serà de 09:00h a 10:00h. presencialment o al telèfon de menjador: 689.641.667

Per tots aquells temes relacionats amb dietes/al·lèrgies, medicaments, entrades i sortides, rebuts etc. podeu consultar-ho directament amb el coordinador.

Només ens queda agrair-vos la confiança que heu dipositat en nosaltres perquè durant aquest curs tinguem cura dels vostres fills i filles.

Cordialment.