PRESENTACIONS BANYOLES ETS TU!

El dia 09 de juny els nens i nenes de 5è de l’escola, hem anat a l’auditori de l’Ateneu a fer les presentacions dels diferents projectes de Banyoles ets Tu!!

Hem passat un matí molt divertit, hem disfrutat i hem compartit els projectes amb les altres escoles de Banyoles.

A continuació us enllacem els diferents vídeos amb les presentacions de cada grup. No us les perdeu que són GENIALS!

Comencem amb el grup JOJULATOHA de 5è A amb un projecte d’un Skate park amb material reciclat i camuflat a la natura.

Aquí tenim el grup TEAM XD de 5è A amb un projecte en què demanen més carrils bici a Banyoles, concretament un que comuniqui la muralla amb l’estany de Banyoles

Seguim amb el grup MINI HAKERS de 5è A amb un projecte sobre els lavabos públics, nets i sostenibles a la ciutat de Banyoles!

Aquí teniu el vídeo del grup TEAM PRO de 5è A amb un projecte sobre les persones soles i els animals abandonats!

L’últim grup de la classe de 5è A, THE SKY SCIENCE IN THE WORLD amb un projecte centrat en crear una cadira de rodes diferent!

Seguidament us presentem els vídeos dels grups de 5è B!

Comencem amb el grup SOM BANYOLINS I NO TENIM POR que han creat un projecte centrat amb els horts de Banyoles i la gent sense sostre!

Aquí teniu el vídeo del grup CONSTRUÏM BANYOLES amb un projecte sobre un mòbil meravellós!

Seguim amb el vídeo del grup CANVIEM BANYOLES amb un projecte que vol crear més fonts als diferents parcs de Banyoles!

A continuació, el grup MILLOREM BANYOLES que es centre en crear unes rampes menys inclinades i amb uns materials especials per ajudar a la gent amb cadira de rodes o qui ho necessiti!

I per acabar, el grup CDB que centre el seu projecte en crear unes ulleres de realitat virtual per fer esport de manera gratuïta.

Nens i nenes de 5è de l’escola la Draga!