MOBILITAT SEGURA

Aquesta setmana els alumnes de 1r hem fet l’activitat proposada a la guia dels serveis educatius de l’Ajuntament anomenada Mobilitat segura.

Hem rebut la visita d’un policia del cos de Banyoles que ha estat qui ens ha orientat i ensenyat com ens hem de comportar quan anem pel carrer.

Per començar a l’aula hem mirat uns dvd’s de Les tres bessones on observàvem accions mal fetes i havíem de pensar quines eren i quina era la correcta. En Pere, el policia, ens ajudava a trobar-les i en parlàvem tots junts.

A continuació hem sortit al carrer a fer una petita volta prop de l’escola. Hem recordat i practicat què cal fer abans de creuar un carrer pel pas de vianants. Per quin costat de vorera hem de caminar per estar més segurs. Què fer en cas de travessar per un pas de vianants amb semàfor. Per on passar quan al costat de la vorera hi ha carril bici i carretera i, també, per on hem de passar per un carrer peatonal. També hem pogut observar algunes senyals importants i recordar normes de comportament quan som al carrer.

Ha estat un bon repàs i un bon aprenentatge. A partir d’ara procurarem fer-ho molt millor.