PREMI SAMBORI

El passat dijous 30 de març va tenir lloc al Centre Educatiu i Recreatiu de l’Escala la final del Premi Sambori de la demarcació de Girona – Catalunya Nord, formada per les comarques de l’Alt Empordà, Baix Empordà, Catalunya Nord, Gironès, La Selva i Pla de l’Estany.

El Premi Sambori és un premi de narrativa en català dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans que té com a objectius promoure la participació en un projecte comú i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.

L’alumna de segon de la nostra escola Abril S. va obtenir el tercer premi de la categoria A corresponent a Cicle Inicial de Primària amb la seva obra “La bruixa Matilde“.

Moltes felicitats!

20170330_190541