PREMI PILARÍN BAYÉS

És un Premi de contes escrits per nens i nenes de Primària. Els principals objectius són fomentar la lectura i apropar els llibres als infants, estimular la seva imaginació i fer-los reflexionar i treballar temàtiques al voltant dels valors.

Hi ha 4 categories i el Jurat escull 5 contes de cadascuna, que són publicats en un llibre il·lustrat per la mateixa Pilarín Bayés.

El Premi és convocat per l’Editorial Mediterrània juntament a l’Obra Social Sant Joan de Déu.

Els alumnes de 1rB de la nostra escola han estat premiats en la categoria de Cicle Inicial amb el conte  EN BIEL I LA MÀQUINA.

La festa de lliurament final dels Premis Pilarín serà el dijous 7 de juny al matí, al Parc Sanitari Sant Joan de Déu, a Sant Boi de Llobregat.

Enllaç a la notícia a Ràdio Banyoles.