ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolguts pares i mares,

Sabeu que la vostra participació i implicació a l’escola és important pel seu funcionament, objectius i projectes. Molts de vosaltres ja hi participeu fent de pare/mare delegat/da, col·laborant en els Dies Moguts, els Tallers pares-mestres, festes, AMPA.

Una altra forma de participar i implicar-se és formant part del Consell Escolar del centre. Aquest és el principal òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern de l’escola. Hi ha representants de tots els sectors implicats en el centre: direcció, Ajuntament, mestres, personal d’administració i serveis, personal d’atenció educativa, AMPA i dels pares i mares.

Cada dos anys es convoquen eleccions per renovar part dels seus membres  i aquest curs s’ha de procedir a aquesta renovació.

Concretament del sector pares i mares es renovaran 2 dels seus representants.

Per aquest motiu us volem animar a que presenteu la vostra candidatura per formar-ne part (comunicar-ho a la secretaria del centre) i que vingueu a exercir el vostre dret a vot.

A partir del dia 7 de novembre podreu consultar el cens del sector pares i mares (ubicat a l’entrada de l’edifici de Cal General). És important que reviseu que hi consteu, en cas contrari no podríeu exercir el vostre dret a vot.

El calendari d’aquest procés és el següent:

7 de novembre

Convocatòria de les eleccions al consell escolar
Publicació del cens provisional d’electors de cada sector.
8, 9,10 i 11 de novembre Presentació de reclamacions en relació al cens d’electors.
del 7 al 18 de novembre Presentació de candidatures.
11 de novembre Sorteig dels membres de les meses electorals.
15 de novembre Constitució de les meses electorals de cada sector.

Resolució de reclamacions al cens electoral.

18 de novembre Publicació del cens definitiu d’electors de cada sector.
22 de novembre Publicació de les candidatures de cada sector.
30 de novembre

DIA DE VOTACIONS

Elecció dels representants dels professorat.

Elecció dels representants dels pares i mares.

Elecció dels representants del PAS i PAE

14 de desembre Constitució del nou Consell Escolar. Presa de possessió dels nous membres.

Cordialment,

M.Antònia Camps Dausà