El projecte interdisciplinari “M’ORGANITZO LES COLÒNIES” de 6è ha obtingut un premi BALDIRI I REIXAC 16-17 de 900 €

pro-inter

Durant aquest curs 16-17 els alumnes de 6è han portat a terme un projecte interdisciplinari al voltant de l’estada al CdA del Delta de l’Ebre, tal i com us vam informar en el seu moment (ho podeu refrescar clicant l’enllaç). Aquest projecte es va desenvolupar en tres fases. La 1a fase va consistir en un treball previ on els alumnes havien d’organitzar-se l’estada al CdA a partir d’una Web quest que els servia de guió. La 2a fase va ser l’estada de 3 dies al CdA i la 3a fase va consistir en l’elaboració per part dels alumnes d’un reportatge sobre el Delta de l’Ebre (treball posterior).

L’equip de mestres de CS vam considerar oportú presentar tota aquesta feina feta amb els alumnes als XXXIX PREMIS BALDIRI I REIXAC 2016-2017 amb el títolM’ORGANITZO LES COLÒNIES. La sorpresa ha estat molt gran quan ens han comunicat que aquest treball dels alumnes ha estat guardonat amb un premi de 900 €.

El dia 28 de maig haurem d’anar a L’Espluga de Francolí a recollir el premi. Ja us informarem.

FELICITATS A TOTS I TOTES!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *