Easter Egg Hunt

La setmana passada l’alumnat d’I5 va fer un Easter Egg Hunt amb l’ajuda d’alguns alumnes de 4t. Havien d’escoltar atentament les paraules en anglès i trobar les fruites perdudes. They had a great time!!🐣🐰

COLÒNIES

L’alumnat de quart ha gaudit molt de la casa de colònies La Marinada a Cambrils!

COLÒNIES

Us deixem amb una mostra de les Colònies de 6è a El Rourell!

COLÒNIES

L’alumnat de I5 i 2n han arribat molt bé a la casa de colònies de Can Miquelo.
S’ho passaran molt bé! 😀

Preinscripció 2024-2025

La PREINSCRIPCIÓ pel curs 2024- 2025 serà del 6 al 20 de març.

Dates de la preinscripció:

SI NECESSITEU AJUDA PER FER LA PREINSCRIPCIÓ CONSULTEU ELS PUNTS D’AJUDA PRESENCIALS: AQUÍ!

IMPORTANT

Aquesta és la documentació que s’anirà actualitzant en els diferents moments del procés de preinscripció i matrícula:

Val Escolar

Benvingudes famílies,
Com ja sabeu, el Govern ha acordat impulsar una ajuda de 100 euros en concepte de material escolar per a tot l’alumnat que cursi educació primària en una escola pública o concertada el curs 2023-2024.
L’import de 100 euros es rebrà mitjançant uns vals que… Llegeix més»

INFORMACIONS FAMÍLIES DE 6è

Benvolgudes famílies de 6è,

Us recordem que del 10 al 21 de juliol podeu passar a recollir l’expedient acadèmic dels vostres fills per la consergeria de l’escola en horari de 9 a 13h.

Per poder recollir la documentació cal que vingui un familiar adult ja que cal signar el registre d’entrega.

Aquell mateix dia us donarem els resultats de les proves de competències bàsiques.