INTERDISCIPLINARI CICLE SUPERIOR: “FEM 50 ANYS”

Pàgina general del projecte

L’escola dels nostres pares i padrins

El passat 22 de febrer vam convidar a l’escola a pares, padrins, joves i mestres que d’alguna manera havien estat relacionats amb l’escola d’abans.

El motiu parteix de l’estudi de l’alumnat, com a projecte, dels 50 anys de l’escola Joaquim Palacín.

L’alumnat de cicle superior, en una de les sessions anteriors, va preparar una sèrie de preguntes relacionades amb l’escola… des de la creació dels edificis, aules, material escolar, tipus de jocs, horari i assignatures, etc.

Tot el grup anava intervenint de manera molt participativa i anaven responent tan bé com recordaven o sabien, a totes les preguntes dels nens i nenes.

La valoració de tot l’alumnat va ser molt positiva. Van aprendre moltes coses de les que volien saber i alhora van passar una bona estona.