PROJECTE: ENS COMUNIQUEM!

Voleu saber que són els mitjans de comunicació? Els alumnes de 1r ja ho sabem!, i moooolt! Aquest segon trimestre hem fet el projecte dels mitjans de comunicació i hem après que hi ha moltes maneres de poder comunicar-nos i fer arribar un missatge a algú, inclòs a la Patagònia.

Si en voleu saber una mica, mireu aquest vídeo tan interessant (clica la imatge).

Esperem que hàgiu rebut les nostres cartes! La cartera de Bellvís les va rebre de la nostra mà quan vam visitar l’oficina de correus. També hem construït el nostre propi telèfon, amb el següent vídeo hem après com viatja el so a través d’un fil. Mira, mira….

Fins i tot, ens hem atrevit a fer de locutors de ràdio! Aquí us deixem els nostres àudios, cliqueu a les imatges dels diferents grups per escoltar-nos i gaudir.

Si encara us heu quedat amb ganes de saber-ne més, clica la següent imatge:

Us deixem la presentació que va servir de suport per als nostres alumnes:

PRESENTACIÓ MITJANS DE COMUNICACIÓ