VISITEM EL SALÓ DEL LLIBRE

El passat divendres 5 de maig, els alumnes de 1r i 2n vàrem poder gaudir de les il·lustracions, en directe, de l’Ignasi Blanch al Saló del Llibre de Mollerussa. Vam quedar bocabadats de lo ràpid que dibuixava i lo bé que ho feia. No ens podíem imaginar com d’unes línies sortirien els dibuixos de dofins, taurons o balenes! L’Ignasi va anar fent preguntes als alumnes i, entre tots, vam crear un personatge xulíssim! Al acabar, aquestes il·lustracions ens les va regalar per poder penjar a la nostra escola.

Ignasi Blanch dibuixant

Després de veure l’il·lustrador, vam veure una exposició de dibuixos de la “Pippi Langstrump” tots eren diferents ja que estaven fets des del punt de vista de diferents il·lustradors.Exposició Pippi Langstrump

A continuació, era l’hora de repassar algunes novetats literàries, i unes noies molt maques ens van explicar dos contes molt divertits. I per acabar de passar-ho bé, ens van deixar una estona per llegir i remenar una pila de contes.

Conta Contes

Saló del Llibre. Mollerussa

*cliqueu aquí o a les imatges per poder veure més fotos de la sortida.