Visita al Saló del Llibre de Mollerussa

El dilluns 16 d’abril, els alumnes de 1r i 2n vàrem poder gaudir de les explicacions en directe de l’il·lustrador Xavier Salomó al Saló del Llibre de Mollerussa. Ens va explicar el conte d’Un Sopar de Por, el qual havíem treballat prèviament a l’aula. Ens va dedicar el conte que portàvem nosaltres i ens hi va fer un petit dibuix d’un dels personatges.

Acte seguit, els alumnes de primer vam visitar una exposició de dibuixos del “Mecanoscrit del segon origen” i els alumnes de segon una exposició d’il·lustracions fetes per nens i nenes d’escoles de Mollerussa que explicaven una història encadenada.

A continuació, unes noies molt simpàtiques ens van explicar dos contes molt divertits. L’última estoneta la vam dedicar a llegir i remenar els contes de l’exposició.

clica per veure les fotografies