Visita al Monestir de Montserrat i CANTÀNIA

El passat dilluns dia 29 de maig els alumnes de cicle superior vam fer una sortida conjunta amb els nostres familiars en la qual vam poder gaudir de la bona harmonia entre tots nosaltres.

Quan vam arribar al Monestir vam fer una visita guiada a un museu. Tot seguit, vam poder escoltar les veus simfòniques de l’escolania de Montserrat.

Després vam anar a dinar i a comprar-nos un gelat per fer passar la calor. Vam donar un tomb per la plaça del monestir i fins i tot vam assajar una mica perquè ens esperava un concert molt important.

Quan va ser el moment ens vam dirigir cap a l’Auditori de Barcelona, on viuríem una de les experiències més emocionants de la nostra vida: cantaríem uns 800 nens i nenes a la vegada!! Cantània és un concert molt bonic i aquest any la cantata es deia “La nit dels malsons”.

La veritat és que va ser una experiència molt gratificant i enriquidora.

IMG_20170529_192437