SORTIDA AL PARC DE LES OLORS

El divendres 20 d’abril els alumnes de cicle inicial van poder gaudir de l’esperada sortida al Parc de les olors de Linyola. El parc està situat als terrenys d’una antiga teuleria del poble de Linyola, on tenen uns 6.000 m2 d’àrea enjardinada i més de 90 espècies de plantes aromàtiques i medicinals! Les plantes estan agrupades segons les seves aplicacions, tant culinàries, medicinals com aromàtiques.

Vam iniciar la visita al parc realitzant un circuit guiat pels diferents espais, tot escoltant un munt de curiositats sobre les diferents plantes i experimentant de manera vivencial el seu gust i olor.

A continuació, com realitzar 4 tallers en grups:

• El mojito: vam collir les plantes necessàries per poder elaborar una beguda ben refrescant. Una llimonada ben fresca a gust a menta, tarongina, llimones, aigua i estèvia.
  • El saquet d’olors: amb una mica de Maria Lluïsa, Lavanda i Romer vam elaborar el nostre sac d’olors.
  • El circuit: ens ho vam passar pipa tot realitzant un circuit d’obstacles amb materials de la natura, sentint amb els peus descalços les diferents textures.
  • La bomba de llavors: amb aquesta tècnica japonesa, podem replantar els nostres camps o jardins amb camamilla. Us animem a plantar la bomba en un test o al vostre jardí!

Per recuperar energia vam anar a dinar a la pineda de Sidamon, vam estar genial. Ens va fer un dia esplèndid!

Ens ho vam passar d’allò més i esperem poder realitzar més sortides!

Us deixem un vídeo de la sortida:

clica la imatge per veure les fotografies: