ENS VISITA L’AUTOR JOAN PORTELL!

Aquest dilluns 6 de març vam tindre la gran sort que vingtapa_llibreués a la nostra escola l’autor Joan Portell Rifà.  Els nens i nenes de 1r i 2n, que havien llegit el seu llibre:  A mi no m’agraden els llibres!, el van poder conèixer.

En Joan ens va explicar algunes curiositats de l’ofici de ser escriptor i va contestar totes les preguntes que s’havien preparat els alumnes, algunes sorgides arran del llibre (llegit col·lectivament a la classe) i d’altres sobre la seva persona i manera de treballar.

Finalment, en Joan va fer una dedicatòria personalitzada al llibre de cada nen i nena i ens vam fer una foto de grup amb ell.