Els alumnes de cicle inicial gaudim de la música

Un any més, els alumnes de cicle inicial de la nostra escola, vam tenir l’oportunitat de gaudir de la música en directe. L’acte va reunir a més de 800 alumnes de diferents escoles de la comarca. L’objectiu és que els alumnes aprenguin a reconèixer els diferents instruments musicals que participen en una orquestra per mitjà de quatre obres musicals. Aquest any, l’audició volia representar la història de la música, tot començant amb la banda sonora dels Picapedra, passant per dues obres més clàssiques i finalitzant amb un swing, com a obra més contemporània.

Aquest acte es dur a terme gràcies al servei Educatiu i el Consell Comarcal del Pla d’Urgell, juntament amb l’escola de Música de Mollerussa. Aquesta activitat a més a més d’apropar la música als més petits, permet als alumnes de l’Escola de Música donar a conèixer el que estan aprenent. I, qui sap si hauran aconseguit despertar alguna vocació musical!

dscn3210modificada