CELEBREM SANT JORDI!!

Un any més, com és tradició a la nostra escola, celebrem Sant Jordi. Els nens i nenes de cicle inicial vam començar la diada fent un intercanvi de llibres. Prèviament a al diada, els alumnes havien portat un llibre per bescanviar-lo amb els seus companys d’aula. Durant uns dies van poder fer una ullada a aquests llibres, per així poder escollir el que es volien endur a casa.

Després del pati vam dedicar l’estona a fer una manualitat de Sant Jordi. Vam fer una imants d’un cavaller i un drac i, vam pintar amb pintures un dibuix representatiu d’aquesta diada.

Per concloure aquesta celebració, a la tarda vam tenir una vetllada literària a la plaça dels “Teletubbies”, on familiars dels nostres alumnes ens van acompanyar llegint contes en diferents llengües.

Els mestres del cicle aprofitem per agraïr-los la seva col·laboració.