Benvinguda al nou web

Alumnes i mestres de l’Escola Joaquim Palacín us donem la benvinguda al nostre web.

En aquest web disposeu de diferents blocs, en tenim un per cada classe, també els d’anglès, pàgines com:  identificació del centre, menjador,  del treball interdisciplinari,…

A la portada trobareu notícies destacables de les diferents classes o activitats de centre. També podreu veure el menú amb els enllaços als blocs de les classes.  En aquests, podreu veure les activitats que es fan, també, us podreu descarregar les fotografies que us interessin i accedir a links interessants. Disposeu d’una eina “La subscripció”, si voleu rebre notificacions cada cop que publiquem alguna cosa us podeu subscriure, serà més fàcil estar al dia.

En la barra de dalt hi ha les icones de la capçalera que us permetran anar a una pàgina on hi ha només les fotografies, la del menjador, la de l’AMPA, un cercador, el menú i al NODES, què és la zona de pràctiques (només accessible si teniu permís, concretament per alumnes més grans)

Fixeu-vos en aquest carrusel! Ens veiem per classes. Però si voleu descarregar-vos aquestes fotografies haureu de clicar aquí.

Us animem a consultar-lo sovint, ja que nosaltres, els mestres, considerem que pot arribar a ser una bona eina per conèixer les activitats dels vostres fills.