II CURSA SOLIDÀRIA DE LES VINYES

Diumenge passat es va realitzar la II Cursa de les Vinyes, aquesta vegada solidària. Una cursa organitzada per l’Escola i l’Ajuntament de Sant Llorenç Savall.

Després dels preparatius, a l’escola, i participació, el dia de la cursa, per part dels nens i nenes de l’escola, el resultat va ser un dia ple d’emocions, sobretot per als més petits. Quines ganes de córrer, arribar, guanyar i sentir-se capaç de competir amb un mateix! Des de primeres hores del matí arribaren a la taula per recollir el dorsal, preguntar pel recorregut, saber quin obsequi rebrien al final de l’esforç,…

Els grans varen gaudir d’una cursa variada pel que fa al recorregut; 10 kms de pujades i baixades, travessant el riu i trepitjant corriols i camins. Caminant i corrent, tots arribaren feliços i contents d’haver gaudit del paisatge magnífic.

I ara, volem fer un munt d’agraïments a totes les persones que d’una o altra manera han col.laborat en fer possible aquesta cursa solidària.

En primer lloc, volem agrair la col·laboració incondicional del Centre Excursionista de Sant Llorenç; la Marta Argemí, la Marga, l’Esteve, en Pere Canadell i en Ramón.

També agraïm la col·laboració d’en Joan Roma per la seva assistència i orientacions als nois i noies de cinquè; els encarregats d’estar als controls amb els seus pares i portar el control dels walkie talkie’s.

Molt especialment, agraïm a totes i tantes famílies de l’escola que han col.laborat i participat amb ganes d’aconseguir un altre repte més.

A l’Israel, de l’Ajuntament qui ha estat al peu del canó totes les vegades que l’hem necessitat i ha facilitat permisos, ambulàncies i assegurances.

Igualment, agraïm als nens i nenes de tota  l’escola, l’esforç i la il.lusió en preparar, organitzar i fer possible aquesta cursa.

Una menció a totes les botigues i comerços del poble que han col.laborat aportant menjar i begudes per als avituallaments.

Gràcies a tots i totes per aportar el vostre granet de sorra i aconseguir uns diners que serviran per millorar el Centre d’Atenció Primària del poble de Touba Kolong (Gàmbia)

Les mestres de l’escola20170508_072853-COLLAGE (1)